Avatar billede ElvanOkutan Nybegynder
06. oktober 2012 - 15:35 Der er 13 kommentarer

Windows update installerer gentagne gange KB2656351 og KB2600217 opdateringer (win 7)

Hej.

Som nævnt i overskriften har jeg i over 1 mdr haft problemer med windows update, der instalerer de nedenfor angivede opdateringer hele tiden.

Jeg har scannet min pc for virus og der har ikke været noget. Både med eset nod 32 og med Microsoft security Essentials.

Desuden har jeg fulgt vejledningen på microsofts' hjemmeside men forgæves. http://support.microsoft.com/kb/910339/da

1. Sikkerhedsopdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 og Windows Server 2008 R2 til x64-baserede systemer (KB2656351)

Installationsdato: ‎05-‎10-‎2012 22:55

Installationsstatus: Fuldført

Opdateringstype: Vigtig

Der er fundet et sikkerhedsproblem, der kan gøre det muligt for en ikke-godkendt, ekstern hacker at kompromittere dit system og få kontrol over det. Du kan hjælpe med at beskytte systemet ved at installere denne opdatering fra Microsoft. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.

2. Opdatering til Microsoft .NET Framework 4 på Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows 7, Windows Server 2008 og Windows Server 2008 R2 til x64-baserede systemer (KB2600217)

Installationsdato: ‎05-‎10-‎2012 22:52

Installationsstatus: Fuldført

Opdateringstype: Anbefalet

Med denne opdatering løses problemer med stabiliteten, driftsikkerheden og ydeevnen i Microsoft .NET Framework 4. Du skal muligvis genstarte computeren, når du har installeret denne opdatering.

Tak på forhånd. Håber at i kan hjælpe mig.

Vh. Elvan
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 16:00 #2
noget der kan lave fejl med opdateringer er hvis uret i systemtray står forkert

så opdater det inden du går i gang

denne her så jeg en bruger anbefalede til update

måske virker den måske ikke

men prøv

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
06. oktober 2012 - 16:11 #3
Denne her??
Avatar billede ElvanOkutan Nybegynder
06. oktober 2012 - 19:22 #4
Tak for jeres tilbagemelding. Jeg er i færd med at løse problemet via den metode som 'Xp professional' anbefaler. Vil give svar når processen er slut.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2012 - 19:49 #5
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

220661
du behøver ikke kommentere andres indlæg
det er lidt irreterende hele tiden at du skriver i andres tråde ligesom en administrator

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2012 - 01:35 #6
@treatmenice, det var jo bare en påpegning fra 220661, om at du da vist lige havde glemt noget:)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2012 - 09:04 #7
#5 lol

#6 jorn-a ja det var det netop. Det er bare ikke alle der er glad for denne hjælp, da det krænker deres stolthed.
Men han han nu lige så godt vænne sig til det.
Jeg ændrer nemlig ikke på det. Jeg må dog prøve at formulere det anderledes en anden gang, så han ikke bliver sur ;-)
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2012 - 09:06 #8
hov der kom 2x han efter hinanden.
Men han kan nu lige så godt vænne sig til det.(skulle der stå)
Avatar billede cobra1 Nybegynder
07. oktober 2012 - 10:36 #9
kan du komme ind i c:\windows uden at ændre dinne opsætning hvis ikke gå i eneskaber dette går du ved at højre klikke på windows.
sætter dig som supper bruger genstart og prøv igen at opdate win
cobra
Avatar billede ElvanOkutan Nybegynder
07. oktober 2012 - 10:56 #10
Jeg har ikke kunnet afhjælpe problemet via Xp Professionals løsning desværre.

Jeg fik til sidst slettet alle framework komponenterne fra min pc via 'your installer' (dermed også alt hvad der ligger tilbage i regedit), for at installere det igen.

Jeg blev dog nød til at bruge 'cleanup tool' som microsoft anbefaler, da der stadig var en enkelt fil som irriterede den nye installation.

Alt virker vel nu efter at have geninstalleret framework programmet.
Tak for jeres hjælp.

vh. Elvan
Avatar billede 220661 Ekspert
07. oktober 2012 - 17:39 #11
velbekomme.
Avatar billede TheBonden Novice
27. oktober 2012 - 19:27 #12
jeg har samme probelm hvad gjore du få at få det løst
Avatar billede ElvanOkutan Nybegynder
27. oktober 2012 - 20:16 #13
Prøv at læse min besked fra  'søn. d. 07. oktober 2012 kl. 10:56:08| #10'

....