Avatar billede vestergaard308 Nybegynder
06. oktober 2012 - 12:45 Der er 2 kommentarer

Firefox og dr.dk

Firefox 15.0.1 tror min labtop ASUS N76VZ er en smartphone men kun når besøger dr.dk. Jeg får her vist smartphone udgaven af deres hjemmeside. Hvad er der galt? Google Chrome og IE 9 viser siden ok.
Avatar billede cerby Nybegynder
06. oktober 2012 - 13:20 #1
Har du prøvet at rydde din historik og så besøge hjemmesiden igen? hvis ikke ville det være den første ting jeg prøver.

hvis det ikke virker, så tag og hent en firefox installer, og så afinstaller firefox helt (lav evt backup af dine bogmærker inden du gør det) og så geninstaller med den hentede installer.

håber en af de to virker
Avatar billede Six Nybegynder
06. oktober 2012 - 15:10 #2