Avatar billede Betina1987 Nybegynder
04. oktober 2012 - 16:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Ukash Virus

Hjælp min computer er blevet blokket af falsk politi.
Jeg har prøvet at downloade Hent Malwarebytes Anti-Malware og i fejlsikret tilstand med netværk, MEN dette virkede ikke? eller har jeg gjort noget forkert? Jeg gjorde sådan her:

Installer programmet
Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde.
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.

Min log så sådan her ud:

Malwarebytes Anti-Malware 1.65.0.1400
www.malwarebytes.org

Database version: v2012.10.04.04

Windows 7 Service Pack 1 x86 NTFS (Fejlsikret Tilstand Med Netværk)
Internet Explorer 9.0.8112.16421
Betina :: BETINA-HP [administrator]

04-10-2012 11:12:02
mbam-log-2012-10-04 (11-12-02).txt

Skanningstype: Fuldstændig skanning (C:\|D:\|E:\|)
Skanningsmuligheder valgt: Hukommelse | Opstart | Registreringsdatabasen | Filsystem | Heuristics/Ekstra | Heuristics/Shuriken | PUP | PUM
Skanningsmuligheder som er deaktiverede: P2P
Objekter skannet: 308096
Tid gået: 36 minut(ter), 30 sekund(er)

Hukommelses Processorer Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Hukommelses Moduler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasenøgler Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabaseværdier Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Registreringsdatabasedata Objekter Inficeret: 0
(Ingen skadelige objekter blev fundet)

Inficerede Mapper: 1
C:\Users\Betina\AppData\Roaming\hellomoto (Trojan.Ransom.FGen) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

Inficerede Filer: 2
C:\Users\Betina\AppData\Roaming\hellomoto\TujP.dat (Trojan.Ransom.FGen) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.
C:\Users\Betina\AppData\Roaming\hellomoto\BukF.dat (Trojan.Ransom.FGen) -> Sat i karantæne og slettet succesfuldt.

(færdig)
04. oktober 2012 - 17:11 #1
Velkommen til E. ...

Hvad med [Fejlsikker tilstand] - [Systemgendannelse] ?
04. oktober 2012 - 17:12 #2
Avatar billede Betina1987 Nybegynder
04. oktober 2012 - 17:45 #3
Rigtigt mange tark..
det virkede..
Avatar billede vejmand Juniormester
04. oktober 2012 - 18:40 #4
Betina1987 >> Velkommen til Eksperten.  :-)

2 ting at huske til en anden gang:
Ifølge Ekspertens regler er det ikke tilladt at oprette samme spørgsmål flere gange: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

Og så er det ikke så smart at tage de udlovede point tilbage, når man har fået hjælp. Normalt ber man hjælperen om at sende et "Svar", som man så efterfølgende accepterer. Så har hjælperen fået sine point som "Tak for hjælpen".  :-)
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester