Avatar billede Cecolje Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:27 Der er 9 kommentarer

HVAD GØR JEG HVIS JEG VIL LADE SKÆRMEN STÅ TÆNDT HELE NATTEN!! MEGET VIGTIGT

Hej;)

Jeg står i den situation at min mobil er gået i stykker. Jeg skal tidligt op imorgen, da jeg har en vigtig aftale klokken 8.45.

Jeg bor i Tyskland og kan derfor ikke lige smutte hjem til nogen nu. Jeg har fundet et online vækkeur og sat alarmen til der. Men for at det skal virke imorgen tidlig, går jeg ud fra at skærmen skal være tændt hele natten eller? Min computer går nemlig altid på standby, sådan at jeg skal trykke på tændknappen og så logge på. HVAD GØR JEG??
Avatar billede WallyR73 Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:34 #1
Start -> Kontrolpanel -> Strømstyring
Avatar billede WallyR73 Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:34 #2
Og lige til orientering.
Skærmen kan godt være slukket, så længe resten af computeren ikke er det. :)
Avatar billede Cecolje Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:46 #3
jeg kan ikke se strømstyring nogen steder?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:47 #4
Jeg kan ikke se strømstyring nogen steder?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:49 #5
ahh har fundet det, og så trykkede jeg på vælg hvornår den skal slukke og klikkede på ALDRIG ved alle muligheder - er det korrekt?
Avatar billede Cecolje Nybegynder
04. oktober 2012 - 00:55 #6
Lige et spørgsmål til. Min computer er ikke særlig god, altså blæseren eller hvad det hedder - den er så varm nu, at jeg ikke kan holde den - tænker at det er farligt at lade den stå tændt hele natten, altså om der kan gå ild i den? Har nemlig engang hørt at en familie brændte inde, fodi computeren gik i brand. Ved godt det måske er noget underligt noget at skrive, men vil bare være sikker :)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
04. oktober 2012 - 01:22 #7
GID ALLE BARE SKREV MED STORT HELETIDEN SÅ VILLE DET ALT SAMMEN VÆRE MEGET BEDRE!!! HUHEJ DET ER VIGTIGT DET HER FORDI DET ER MED STORT. Not.
Avatar billede f-arn Guru
04. oktober 2012 - 06:12 #8
GID ALLE BARE SKREV MED STORT HELETIDEN SÅ VILLE DET ALT SAMMEN VÆRE MEGET BEDRE!!! HUHEJ DET ER VIGTIGT DET HER FORDI DET ER MED STORT. Not.

LOL
Avatar billede WallyR73 Nybegynder
04. oktober 2012 - 06:56 #9
Jeg håber du fandt ud af det.
Jeg var desværre nødt til selv at hoppe i seng. :)

Ang. din varme computer, så er elektronikken lavet således at den lukker ned, hvis den bliver for varm, men det gælder dog kun hvis computeren er i normal arbejdstilstand, hvilket vil sige rimelig ren i kølingens kanalerne og ikke har fået direkte knæk og slag mod elektronikken, der gør at den kan kortslutte.