Avatar billede wipeca Nybegynder
01. oktober 2012 - 16:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Programmer i Proceslinien Blinker når highlighted

Jeg kører windows 7 og når jeg har startet computeren og et eller flere program(er) kører og ligger på processlinien har jeg det problem, at når jeg kører min mus hen over ikonet, på processlinien, "blikker" det lille "midlertidige" vindue (Som normalt vises for man kan se hvilket vindue(r), som er åbne, "som lille skærm")
Det gør jeg ikke kan klikke på det "lille" skærmbilled, som normalt for at aktivere det aktuelle "lille" skærmbilled (Program)

Har prøvet at reinstallere skærmkort og forskellige andre ting.
Er der nogen, som kan hjælpe?
Avatar billede wipeca Nybegynder
03. oktober 2012 - 10:23 #1
Computer reinstalleret, men problemet er der stadigt. :-(
Avatar billede wipeca Nybegynder
03. oktober 2012 - 13:23 #2
Løsningen er fundet !!!

Min kollega faldt over dette link.

http://social.technet.microsoft.com/Forums/en-US/w7itproui/thread/edd8c86f-28ca-42ae-a3ef-28b2f7f024a8

På min computer var det headsettet... !! :-)