Avatar billede SkovBanan Nybegynder
29. september 2012 - 16:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HDMI (Bærbar til tv) virker lige pludselig ikke mere

Hej alle :)

I forgårs, lavede jeg lige mad, mens at bærbaren var slået til tv'et . Så gik tv skærmen i sort, og jeg troede det var fordi der var gået for lang tid, siden at jeg sidst spillede noget på computeren. Men computeren var stadig tændt og ikke på standby/pauseskærm. Så dukker der det der "intet signal" op på tv'et , og jeg prøver og prøver at slå det til, men intet virker. Lidt senere får jeg forbindelse igen, men kun i 1 min. Tv'et siger at den kan finde hdmi kablet, men det er så bare ikke forbundet til noget der giver den signal :/ .... Jeg har prøvet at opdatere drivers, men intet hjalp der. Først tænkte jeg, er det mon hdmi kablet? Men så ville tv't vel ikke sige, at der sad et hdmi kabel i? .. Har også prøvet at vende kablet om, men der siger den det samme... Det har virket i en måned nu (nyt tv), men kan ikke se hvad der så er sket ?? Computeren giver den der lyd, som den gør, når noget er forbundet.

Nogen ideer? .. Andet end at prøve købe nyt hdmi ..

Hilsen Zitnia :) - tak
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
29. september 2012 - 17:11 #1
Du skal på computeren vælge hvad du vil sende til TV'et.
Det kan være den stå til ikke at sende noget.
Avatar billede SkovBanan Nybegynder
29. september 2012 - 19:31 #2
... og hvordan gør jeg så det ?.. :/
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
29. september 2012 - 22:32 #3
hvis du bruger windows 7 så højreklik på skrivebordet og vælg skærmopløsning.
Avatar billede SkovBanan Nybegynder
14. oktober 2012 - 09:58 #4
Fandt ud af det . :)