Avatar billede hnnh Nybegynder
26. september 2012 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jalbum alternativ eller reklamerne væk

jeg Leder efter et alternativ til Jalbum, jeg syntes at jalbum er meget godt men jeg kan ikke lide at der kommer reklamer frem når bruger går ind på siden for at se billederne

disse reklamer kommer først  når man har uploadet  det til sin webside og ikke når man bare tester det med at åbne i browseren  når man laver det
disse reklamer er meget store og lange og gør at man ikke kan se billeder galleriet på siden før den er lukket igen
her er et link til et billede af hvordan det ser ud:
http://tinypic.com/r/2r5xg6r/6

skin er lumen

jeg har det fint med at der er link på siden til udviklerne så men så meget andet open software, det er kun de voldsomme reklamer jeg ikke vil have

jeg har prøvet følgende programmer :
Flash Gallery Factory
Gallery Builder
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. september 2012 - 13:12 #1
Mon ikke de forsvinder hvis du betaler.
Avatar billede hnnh Nybegynder
26. september 2012 - 14:01 #2
som sagt er det open source software jeg søger så er selføldig ikke interesseret i at skulle betale. jalbum findes jo også i gratis udgave
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. september 2012 - 14:11 #3
Ja, med reklamer ;o) Men hvis du nu er så tilfreds med jalbum, er det så ikke værd at betale 19 Euro?
Avatar billede hnnh Nybegynder
26. september 2012 - 15:09 #4
nej det er det ikke vær, jeg ønsker noget open source, da det jo er gratis, og jeg ved jo slet ikke om det er noget jeg vil bruge i fremtiden, og des uden er det bare til min lille familie side.

stop venligst med at skrive i tråden vis du ikke har noget fornuftigt at skrive som kan hjælpe mig
Avatar billede michael_stim Ekspert
26. september 2012 - 15:31 #5
#4
Lige præcis hvor har jeg skrevet noget som er knapt så fornuftigt?

Men ja, jeg skal absolut nok lade være med at hjælpe.
Avatar billede hnnh Nybegynder
04. oktober 2012 - 22:16 #6
løsning fundet

http://www.flashxml.net/