Avatar billede jacob_lunding Nybegynder
23. september 2012 - 13:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

"Kasse til harddisk"

Hej

Jeg er ikke sikker på, hvad det hedder, det jeg leder efter - disk enclosure måske?

Jeg mangler en "kasse" til harrdisken fra min stationære PC (som snart ryger ud), så den kan tilsluttes som alm. ekstern harddisk til min laptop...

Harddisken er: WD Caviar Black WD1002FAEX, 1 TB

Er der nogen, der kan hjælpe mig i forhold til, hvad det er jeg skal bruge? Hvad passer til og sådan?

Det behøver ikke være den absolut dyreste løsning, men det skal selvfølgelig være holdbart, så min billeder og sådan ikke forsvinder, fordi den brænder sammen.

Jacob
Avatar billede jacob_lunding Nybegynder
23. september 2012 - 14:46 #2
tak...

skriver du et svar, så skal jeg give point.
Avatar billede store-morten Ekspert
23. september 2012 - 22:58 #3
Velbekomme
Avatar billede buttwipe Juniormester
24. september 2012 - 05:45 #4
"Det behøver ikke være den absolut dyreste løsning, men det skal selvfølgelig være holdbart, så min billeder og sådan ikke forsvinder, fordi den brænder sammen."

Data forsvinder ikke fra harddisken fordi elektronikken i kassen får en defekt.

Men hov! Du har da forhåbentligt dine data gemt mere end ét sted?
Enhver harddisk vil før eller siden stå af og i den situation hjælper kun en backup.