Avatar billede ferken Nybegynder
22. september 2012 - 18:24 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Drivers til Zepto ZNote 4200??

Hejsa Eksperten!:)

Jeg går og leder efter drivere til Zepto znote 4200 da jeg lige har geninstalleret Windows XP på den.

Fik dsv. ikk driver CD'er med da jeg købte den:(

Håber virkelig på hjælp!:)
Avatar billede osigaard Nybegynder
22. september 2012 - 19:03 #1
Kan måske hjælpe dig, har downloadede drivere på cd, kan evt tilsende dig en kopi.
Avatar billede moddi100 Seniormester
22. september 2012 - 19:23 #2
Avatar billede ferken Nybegynder
23. september 2012 - 11:28 #3
ZeptoDrivers tager penge for deres drivere:)
Avatar billede osigaard Nybegynder
23. september 2012 - 12:05 #4
Hej fersken
Se på min profil, kontakt min via min hjemmeside,så finder vi en løsning på problemet.
Jeg kan desværre ikke via din profil, findenogen kontaktoplysninger, så jeg kan derfor ikke kontakte dig og dermed heller ikke hjælpe dig, når jeg kender dit Navn/Adresse, kan jeg sende dig en CD med driverne til Znota 4200.
Avatar billede moddi100 Seniormester
23. september 2012 - 12:21 #5
49 kroner er nu heller ikke det største beløb ;)
Avatar billede ferken Nybegynder
23. september 2012 - 12:25 #6
Nej det er jeg godt klar over, men jeg er flad for penge lige nu.
Avatar billede ferken Nybegynder
24. september 2012 - 19:09 #7
Problem løst ved modtagelse af CD