Avatar billede mojensen Nybegynder
22. september 2012 - 17:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

windows 7 crash efter update KB2744842

den nye opdatering til windows 7 (KB2744842) som skulle fixe sikkerheds brudet i "Internet Explorer 9" har totalt ødelagt min spil pc, så skal til at formater, først startede den med at der var en masse "programmet svarer ikke" fejl på Internet Explorer, msn og live mailen, så genstartede jeg computeren, så var der bare sort skærm der hvor login skulle være, og det så ud til at den har ændret C:\ som var windows styre drev til G:\ :S, er der andre der har problemer efter opdatering?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2012 - 17:30 #1
Hej.

  Vi udrullede den i firmaet til små 100 maskiner torsdag uden problemer, så det er nok kun symptom på noget andet. Har du prøvet at starte op i fejlsikret tilstand og systemgendanne til før du lagde fix'et på?

De bedste hilsner
Avatar billede mojensen Nybegynder
22. september 2012 - 17:33 #2
Der var også bare sort skærm i fejlsikret tilstand ved login
Avatar billede mojensen Nybegynder
22. september 2012 - 17:36 #3
+ at alle system gendannelserne var slettet
Avatar billede mojensen Nybegynder
22. september 2012 - 17:43 #4
køre forresten windows 7 Pro
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2012 - 17:45 #5
Når det er så galt, vil jeg mene at det eneste rigtige er at få dine data kopieret ud og så installere om. Der kommer ikke noget godt ud af at bruge mere tid på det.
Avatar billede mojensen Nybegynder
22. september 2012 - 17:48 #6
nej, har også formateret og begyndt installation af programmer igen, men, ville bare høre for synes godt nok det er mærkeligt.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. september 2012 - 17:51 #7
Jeg tror det er tilfældigt, at det er faldet sammen med opdateringen. Som jeg skrev ovenfor, udrullede vi til hele butikken uden problemer af nogen art. Men godt du kommer i luften igen.
Avatar billede Slettet bruger
22. september 2012 - 22:13 #8
er det denne her http://support.microsoft.com/kb/2744842b Overvåg ikke denne tråd
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. september 2012 - 11:29 #9
Godt du kommer i luften igen - husk at køre Windows Update og genstarte til den ikke mangler flere.