Avatar billede moonman Nybegynder
09. august 2001 - 20:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Klik på resultere i et billede kommer frem

Hej alle VB eksperter
Jeg skal ha\' et billede til at komme frem når jeg trykker på en knap.
OBS. Billedet skal komme et specialt sted ved siden af knappen (i samme vindue).
Avatar billede joern Nybegynder
09. august 2001 - 21:00 #1
Du skal oprette en image- eller en picture-control.  Se selv forskellen på deres egenskaber.

Ellers:      image1.picture = loadpicture(sti & filnavn)

Du fjerner et billede ved:    image1.picture = loadpicture()

M.v.h.  Jørn
Avatar billede terry Ekspert
09. august 2001 - 21:03 #2
Place an image beside the button and place your picture in the image.

In the buttons on click event place the following:

me.image1.visible = True

image1 is the name of the image object!
Avatar billede terry Ekspert
09. august 2001 - 21:05 #3
you place a picture in an image in the image picture property
Avatar billede moonman Nybegynder
09. august 2001 - 21:17 #4
Terry>> tak for svaret
Jørn>> terrys svar var lidt nemmere så de går altså til ham
Avatar billede joern Nybegynder
09. august 2001 - 21:21 #5
Ok. når billedet altid er det samme, så put det ind i koden.  M.v.h.  Jørn