Avatar billede jiggilee Nybegynder
21. september 2012 - 14:52 Der er 8 kommentarer

Feedback til vores boxershorts butik

Vi "åbnede" dørene til vores webshop for en uges tid siden.

Konceptet er simpelt. Vi sælger boxershorts.
Vores udvalg er småt med vi har til gengæld de bedste priser.

http://www.billigeboxershorts.dk

Spørgsmålet er om I syntes butikken fungere som den skal. Jeg tænker design, usability osv.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. september 2012 - 15:43 #1
Hvorfor skal jeres kunder besværes med at oprette endnu et brugernavn/password for at købe noget på nettet. Det skal være frivilligt.

Hvorfor giver I tilfældig 10 kr rabat. Som vist heller ikke virker....

Hvorfor skal kunden besværes med loyalty point. Sælg varen lidt billigere i stedet for.

Hvor finder man ud hvad fragten for varen udgør?

Og en lille opgave. Find stavefejlen: "så bliver det til en pris hvor IGEN andre ikke kan følge med."
Avatar billede Six Nybegynder
21. september 2012 - 18:22 #2
Og så skal i have ændret jeres favicon - Det er vidst stadig prestashops ? :)
Avatar billede jiggilee Nybegynder
21. september 2012 - 22:45 #3
Tak for feedback. Det er fedt :)

Nu kan man købe uden at oprette en konto.
Stavefejl rettet.
Favicon er rettet.

Rabatter skulle gerne virke. Vi har testet dem på alle måder.
Loyalty points. Overvejer at tage det af. Det er standard i Prestashops, tænkte at det nok fungerede godt.

Fragten er altid 45 kr, med mindre man køber for 300 eller mere. Er det svært at se?
Det står ude til højre i kurven så snart der er varer i.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
21. september 2012 - 23:06 #4
Jeg tror du mener 350 kr. Hvor kan jeg se det, hvis jeg ikke putter noget i kurven? Når man kigger på kurven http://www.billigeboxershorts.dk/order kan man se det hedder levering det ene sted og fragt det andet sted? Er der forskel på pris med postdanmark eller GLS?

Forsiden: hedder det boxershorts eller boksershorts?

Der er et par stavefejl mere: "altig",  "Billigeboksershorts.dk."  (som findes, men burde det ikke være udgaven med x I vil kendes under?), "billigeste ", "generalt", og der er flere. Desuden burde I gå ned i den lokale boghandel, og købe en kasse med kommaer ... ;)

Hvis man vil have folk til at have en konto og logge ind, bør man vel i disse dage også tilbyde login via folks Facebook, Gmail, twitter, etc, så man ikke skal holde styr på et nyt login/passeword. Et medlem i familien køber lidt tøj online, og jeg kan aldrig huske hvad jeg gjorde sidst, så ny konto hver gang.

Og det er nok kun mig, men en "billig"-butik med loyalty point harmonerer ikke. Hvad med at gå tilbage til "ingen dikkedarer", og fjerne disse dikkedarer. Ny butik, så måske introduktionsrabat.

Og ja, det I laver kan blive godt og fint. Men hvad med at udvide med andet tøj, man ikke synes om at købe i supermarkedet?
Avatar billede jiggilee Nybegynder
22. september 2012 - 10:15 #5
Det er fedt med dine input Erik. Keep it coming.

Jeg få sat fragt mere tydeligt på siden.

Grunden til at der både er brugt boxershorts og boksershorts er fordi der bliver søgt på begge dele hos søgemaskinerne. Så for at ranker begge steder på sigt har vi brugt begge stave måde.

Mht til Facebook login, så ved jeg ikke om det kan gøres nemt i prestashop, men nu behøver man ikke lave en konto.

Du har ret med loyalty og dikkedarer. Det bliver diskuteret, og vi køber os nogle kommaer :)

Vi sætter stor pris på input.
Avatar billede Rosenborg Praktikant
09. oktober 2012 - 18:20 #6
Pæn side og nem at navigere på.

Logoet er dig måske lidt ved siden af da den hvide farver er på et lyst baggrund.
Avatar billede ntholm Nybegynder
20. oktober 2012 - 15:10 #7
Jeg har nogle SEO inputs.

- I har ingen meta keywords.

- favicon.ico skal ligge i root - ellers kan google botten ikke se det.

- På forsiden har i 1 header1 og tre header3. Ingen h2'ere - så bør i ændre h3 til h2 - Så hierakiet passer. I kan jo bare ændre css stylen på h2 så de er ens.

- Sprog er ikke defineret i html.

- dublin core, microformats, Geo tags
Avatar billede ntholm Nybegynder
20. oktober 2012 - 15:13 #8
jeg lavede en fejl.

På forsiden er der ingen h1, det bør der være. Google kigger efter en h1 på hver side og hvis den indeholder dine keywords - får du +