Avatar billede Flynow Nybegynder
20. september 2012 - 18:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CASIO DT-X7M10R driver windows7 64bit

Jeg her problemer med at få drivere til virke i Windows7.
Driverne er hentet her:

http://www.casio-b2b.com/mis/euro/faq/?branchid=f0935e4cd5920aa6c7c996a5ee53a70f

Når jeg tilslutter håndscanneren står den med "unknown" under devices. Windows forsøger selv at installere en driver men den er kun en 32bit version, der ligeledes viser fejl. Jeg ender således op med tre devicedrivere alle med fejl.

Kan det virkeligt være rigtigt at man er nød til at installere en XP Virtuel maskine under Windows7 for at få det til at virke?

Det er noget mega hø da installationerne ligeledes skal kunne køre hos kunder på Windows8!
Avatar billede milter Ekspert
20. september 2012 - 21:58 #1
Det, at Windows selv forsøger at installere en driver, tyder på, at du ikke følger Casios vejledning til punkt og prikke.

Læs her, hvad Microsoft selv skriver:

Nogle scannere kræver, at du installerer driversoftware, før du tilslutter USB-kablet, så du skal altid følge den installationsvejledning, der fulgte med enheden.

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Install-a-scanner
Avatar billede Flynow Nybegynder
16. oktober 2012 - 10:37 #2
Hej Milter kan du ikke lige give det som et svar istedet så du kan få dine point.
Avatar billede milter Ekspert
16. oktober 2012 - 11:57 #3
Svar kommer her