Avatar billede Michael-Vinge Novice
20. september 2012 - 18:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 brugere på Windows 7

Hej alle.

Har fået den ide at skulle køre med 2 brugere på vores Windows 7, det fungerer umiddelbart ganske OK men, sletter eller installerer jeg et progam på en bruger, er det også væk/installeret for den anden bruger, kan det ændres?
En ting mere er outlook, kan det sættes op, så det kører med den pågældende bruger der er logget på?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. september 2012 - 22:07 #1
Hej.

  Programmer er installeret på maskinen, ikke brugeren - så fjernes det, er det for begge. Du kan så godt installere det, så det kun bliver "tilgængeligt" for den bruger, der installerer, men i realiteten sker der blot det, at ændringer i registreringsdatabasen kun laves i brugerens hive, ikke den generelle. Applikationerne i Office-pakken skulle gerne skifte identitet sammen med den bruger, der er logget på.

De bedste hilsner
Avatar billede Michael-Vinge Novice
21. september 2012 - 10:17 #2
DVS. Jeg i teorien godt kan bruge outlook til begge brugere, med hver sin mailadresse?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
21. september 2012 - 10:36 #3
Hej igen.

  Det skulle der ikke være nogen problemer i - brugerinfo ligger netop gemt i brugerens profil.

/Carsten
Avatar billede Michael-Vinge Novice
01. oktober 2012 - 09:45 #4
Nej, det er jo rigtigt.. Det virker også som det skal... :0)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
01. oktober 2012 - 10:05 #5
Super, godt du kom i mål med det.