Avatar billede perav Nybegynder
18. september 2012 - 19:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Er grafikkort stået af?

Sidder med en Stationær Medion med sort skærm, den lyser orange på dioden på skærmen, dvs. at der ikke kommer noget signal fra pc. Det er et Radeon HD4550 512 MB DDR3 kort der sidder i.

Jeg har prøvet at sætte et andet kort i jeg havde liggende som skulle virke (det er et GF8400GS 512MB DDR2) men her sker det samme, så umiddelbart er det ikke grafikkortet som fejler.

Det lyder som om HDD kører for når jeg forsøger at tvangslukke skal jeg holde knappen inde i ca. 7 sek før den slukker, her mener jeg at hvis ikke den indlæste Windows ville den slukke med det samme.

Er der en som har en god ide til hvor fejlen er?

Har forsøgt at fjerne batteri i 20 minutter men det hjalp ikke noget.
Avatar billede plug1n Nybegynder
18. september 2012 - 20:05 #1
Du har prøvet et andet kabel også?
Avatar billede perav Nybegynder
18. september 2012 - 20:18 #2
Kablet fejler ingenting for det virker på en anden pc jeg testede.
Avatar billede perav Nybegynder
19. september 2012 - 11:40 #3
Tror måske det var en af Ram-staven som lavede balladen, jeg for søgte at fjerne den ene Ram-stav og så kom billedet frem på skærmen, efter at have kørt en Reparation af Windows kom den ind i Windows :-)

Så må nok konstaterer at rammene måske var broblemet.
Avatar billede perav Nybegynder
19. september 2012 - 11:46 #4
Lukker