Avatar billede JanusHoi Praktikant
09. august 2001 - 19:36 Der er 7 kommentarer og
8 løsninger

hjerteknuser.dk

Er der lige en der vurderer min side?

hjerteknuser.dk

--
Janus
Avatar billede nomiz Nybegynder
09. august 2001 - 19:37 #1
Avatar billede JanusHoi Praktikant
09. august 2001 - 19:39 #2
Jeg glemte linket:

http://hjerteknuser.dk
Avatar billede Jman Praktikant
09. august 2001 - 19:39 #3
Ok-hurtig side og den har også en meget dejligt touch af \"hjerteknuser\"
Måske skulle du spare lidt på teksten på forsiden...
Og desuden synes jeg der skal arbejdes lidt med dit logo - det er meget sløret....
Hvorfor ikke en lyserød ramme, når nu du er igang?
Jeg giver den et 9-tal
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2001 - 19:51 #4
Avatar billede dar Nybegynder
09. august 2001 - 20:07 #5
Fårk en nederen side!!!
Avatar billede hobbez Nybegynder
09. august 2001 - 20:08 #6
Feedback:

Overordnet: God, hurtig simpel side.

For meget fyldt på den første side - den skal kunne ses i den opløsning du optimere til (800 gange 600?). Brug een linie til at fortælle hvad det handler om, og fremhæv denne. Jeg sad og tænkte at det var en fanside for en kendt, da jeg læste \"Hjerteknuser.dk er den 100% officielle Cindy Høi-hjemmeside\"

Hader din <title>: D e t  s e r    d u m t    u d    m e d    m e l l e m r u m - når man bookmarker osv.

Hjerteknuser-grafikken: Hvad laver prikken over d\'et?

Tekst-grafikkerne (menuen) ser \'uldne\' ud.

Kan godt lide billed-siden: Hurtig og godt overblik.

Hvorfor kan man ikke læse i gæstebogen?

Teksten \"Relaterede links\" på http://hjerteknuser.dk/info.htm er understreget. Pas på med det - man tror man kan klikke på noget der er understreget.

I øvrigt er \"Info\" ikke den bedste overskrift, syntes jeg. Jeg havde forventet at læse noget om teknikken bag hjemmesiden - måske noget i retningen af \"Cindy\" havde været bedre?

Ellers en god idé, til familie og venner.

Men hvorfor \"hjerteknuser\" og ikke bare \"Cindy.dk\" eller hvad der ellers er ledigt?

/Rob
Avatar billede dar Nybegynder
09. august 2001 - 20:12 #7
Pænt design, pæn opsætning, loader hurtigt men indholdet må vel siges at være tilegnet et meget smalt publikum.
Derfor 7@13
Avatar billede dar Nybegynder
09. august 2001 - 20:13 #8
Og det var ment som et svar, fordi det ER et svar, ikke fordi jeg regner med at få nogen point for det...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. august 2001 - 20:21 #9
Feedback:
Selve loadtiden er ok, men kunne være bedre
i toppen H J E R T E K N U S E R . D K er jo fælt... for det først forvire du søgemaskiner og derud over er det ikke sælgt pænt!
selve siden er pæn, måske lidt blå.. men eller nice nok.. men hjertene burde være røde... det synes jeg ihvertfald :o)
og teksten hjerteknuser minder mig ærlig talt om en giraf :o)...
eller er der ikke så meget negativt.. gæstebogen er pæn, ehm ja
Jeg synes at menuforklaringen måske kunne blive rykket ens mule op.. hvis muligt...ellers kan jeg ikke sige mer.. godt arbejde!

9@13

/MN
Avatar billede dar Nybegynder
09. august 2001 - 22:13 #10
Når man skal lave en side (eller et hvilket som helst andet stykke arbejde) er en af de ting man bør tænke over, anvendelsen...  Hvad skal man selv bruge det til, og hvad skal andre bruge det til...
Avatar billede therkildsen Nybegynder
10. august 2001 - 15:59 #11
Det er ikke nødvendigt at forklare menuindholdet. Sidste nyt, Billeder, Info, gæstebog osv. siger sig selv. Du kan evt. lægge et par kommentarer til de forskellige menupunkter når man holder musen hen over linket.

Prøv at dele teksten op med nogle underoverskrifter. Det gør det nemmere at læse teksten.

Siden loader hurtigt - ingen problemer der. :-)

/Therkildsen
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 21:42 #12
Jeg synes siden er ret hurtig og det er godt, men jeg bryder mig ikke så meget om farverne.

Du burde måske også gøre skriften lidt mindre, da den er ret stor.

Måske skulle du lave en baggrund (i stedet for den kedelige hvide), og gøre logoet (der hvor der står hjerteknuser.dk) lidt større...

Keep up the good work :-)

/Johan

PS. 8@13
Avatar billede johannielsen Nybegynder
10. august 2001 - 21:42 #13
Hov, jeg mente 9@13...
Avatar billede xzxzx Nybegynder
11. august 2001 - 14:56 #14
1). God mouse over. Men, prøv at give dwen lidt mere liv.
2). Bruge lidt andre farver - ev. nogle grønne & røde?
3). En skrifttype & størrelse!

// Casper S www.enter-s.dk
Avatar billede vandhunden Nybegynder
12. august 2001 - 10:16 #15
Hov, johan. Sikker på du ikke mente 7@13 ? - indholdet taget i betragtning. Nej ok. Designet er self i orden, kunne være federe, men jeg må sige at det passer meget godt til babyen. Altså det er sådan lidt babyagtigt design, hvilket er ok. Måske skulle du holde dig fra den skarpe blå, jeg ved ikke om det bare er mig der er allergisk overfor pang-farver.