Avatar billede chduelund Nybegynder
14. september 2012 - 21:05 Der er 1 løsning

Hjælp til installation af OpenWRT på TP-Link TL-WDR4300

Hej,

Jeg er i og for sig rigtig godt tilfreds med min nye TP-Link router - dog irriterer det mig at min Samsung hjemmebiograf ikke understøtter 'NAS-funktionen', så jeg ikke kan streame film fra den eksterne harddisk, som jeg har tilsluttet routeren.

I håb om at få de to til at fungere sammen vil jeg prøve at installere OpenWRT, så jeg får mere frihed/ flere features.

Der ligger forklaringer på OpenWRT's hjemmeside til lige netop denne router, men synes ikke at den er super nem for en dansker som ikke har prøvet det før.

Er der nogen der kan give mig en idiot sikker guide til hvordan jeg installerer OpenWRT på min TL-WDR4300?

Det jeg gerne vil have gjort er:
- Installere det aktuelle trunk image.
- Installere kmod-ath9k driveren.
- Installere en WebGUI (LuCi - eller en der er bedre?)

På forhånd tak!
Avatar billede chduelund Nybegynder
29. september 2012 - 14:48 #1
LUKKET