Avatar billede Nollon Nybegynder
13. september 2012 - 17:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Real time php IDE

Hej
jeg leder efter en php IDE der køre i real time så fks. hvis en af mine venner og jeg sidder og laver på en hjemmeside,
vi begge to skal lave noget i fks. css filen og vi uploadet det lidt efter hinanden uden at den sidste person til at uploade har nået at downloade filerne igen så overskriver den person der uploadede sidst den første persons koder og det er jo ikke særlig fedt.
Er der nogle af jer der kender et program eller en måde man kan undgå det ?
for det er også pænt træls at sidde og skulle downloade filerne hele tiden
Avatar billede swiatecki Novice
13. september 2012 - 18:03 #1
Kig på et versionsstyrings system, af populære kan nævnes

SVN, GIT, Mercurial.

Jeg ville nok anbefale git som udgangspunkt
Avatar billede Nollon Nybegynder
13. september 2012 - 23:33 #2
Så det skal bare lægges på serveren også burde det og virke i alle IDE's ?
Avatar billede olebole Juniormester
14. september 2012 - 13:28 #3
<ole>

"Så det skal bare lægges på serveren også burde det og virke i alle IDE's ?"

Ja og nej - men læs selv, hvad det er, og hvordan det bruges

/mvh
</bole>
Avatar billede Nollon Nybegynder
15. september 2012 - 02:38 #4
Super tak :D smid et svar en af jer så den kan blive lukket :)
Avatar billede Nollon Nybegynder
21. februar 2013 - 14:54 #5
Når....