Avatar billede sir_madsen Nybegynder
13. september 2012 - 17:15 Der er 1 kommentar

Godkend PayPal ordrer

Hej Eksperter,

Jeg laver en opgave for en virksomhed som ønsker at anvende PayPal som online betalingsmiddel.

Jeg har fået sat det hele op, og ordrene kommer fint ind på virksomhedens PayPal konto, MEN det virker som om PayPal automatisk godkender betalingerne, og det ikke er op til virksomheden selv. Der hvor der burde stå "Accepter" og "Afvis" står der kun "Tilbagebetal".

Da man ikke må trække pengene førend varen er sendt, er dette vigtigt, at det bliver i følge reglerne.

Håber der er en ekspert der kan hjælpe.

Mvh. Martin
Avatar billede WallyR73 Nybegynder
14. september 2012 - 01:34 #1
Du har valgt en "Buy Now"-løsning fra Paypal.
Du skal have en af de andre løsninger, hvor betalingen er delt op i to dele, hvilket gør det en del mere kompliceret.