Avatar billede goody-goody Nybegynder
09. august 2001 - 18:04 Der er 11 kommentarer og
8 løsninger

goody-goody.dk

Endelig søger jeg feedback på eksperten
Jeg har brugt lang tid på at lave denne side, mest fordi var rimlig nybegynder da jeg begyndte.

nu spytter jeg en del points i kassen og håber på lidt grundigere feedback

tak - hilsen Jakob
Avatar billede goody-goody Nybegynder
09. august 2001 - 18:04 #1
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2001 - 18:09 #2
Nydeligt flash øverst på siden, den er stilfuld og ret pæn over det hele.
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2001 - 18:11 #3
I hvert fald når man tænker på du var nybegynder da du lavede den. Måske skulle du lige redesign \"lort\" siden, det er ikke pænt at man skal scrolle til siden. Det samme med musik siden.
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2001 - 18:13 #4
Og det er lidt svært at se der står Forside når man laver mouserover på den \"go\" knap. Måske skulle du lave den lidt mere tydelig.
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. august 2001 - 18:14 #5
Punktopstilling er altid lettest :o)

1) Den tæller pryder ikke ligefrem siden. Overvej at skifte den ud med en usynlig tæller (ec: www.zipstat.dk )

2) Det billede på forsiden... prøv at klippe det stykke til højre af (der er jo ikke noget alligevel).

3) Nyheder nede til venstre er lidt svær at opdage - og endnu svære at forstå hvordan den skal bruges.

4) På grund af de farver du har valgt til din rullemenu er det næsten umuligt at regne ud at det er meningen at man skal scrolle til venstre.

omen >> Prøv at samle dine svar lidt.
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2001 - 18:15 #6
Og der er kun når man beholder musepilen over \"lort\" at cirklen uden om blinker. Men det er måske ved vilje når det er den mest succesrige ?
Men hvis du arbejder lidt mere på den, er jeg sikker på det bliver en fremragende side. Keep up the good work, jeg kan ikke finde på mere at sige om den nu.
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2001 - 18:16 #7
tommyf: okay okay... mange gange undskyld, det er jeg smadder ked af.
Avatar billede jasber Nybegynder
09. august 2001 - 18:28 #8
Din font er meget lidt læse-venlig (du skal heller ikke bruge fed så ofte), derudover er din \"interlaced\" baggrund kombineret med din font, som et syretrip, det skal forståes på den måde at det flimre for øjnene og giver een lyst til _ikke_ at læse hvad du skriver, hvilket er lidt synd.

Man kan ikke nå at læse hvad der stå, når man holder musen hen over \"mail me\" knappen oppe i din flash bar.

Det ser ellers godt ud, ku\' ik\' ha\' gjort det bedre selv :)
Avatar billede francke Nybegynder
09. august 2001 - 18:33 #9
Der er kategorierne musik og jazz! Er jazz ikke musik?? ;)
Avatar billede carsten_lusk Nybegynder
09. august 2001 - 18:33 #10
under webdesign, nede i højre hjørne er teksten lidt svær at læse, (hvis på sort/grå baggrund

musik er for bred, jeg kan bedre lide at scrolle ned af

ellers flot site
Avatar billede omen Nybegynder
09. august 2001 - 18:42 #11
Nu når i er igang, kan i ikke lige se http://www.eksperten.dk/spm/96874
Avatar billede francke Nybegynder
09. august 2001 - 18:48 #12
Hvad er det for en \"gren\" Ane-marie har lyst til hele tiden?? (gæstebog) ;)
Avatar billede goody-goody Nybegynder
09. august 2001 - 18:56 #13
;-) - tjaa... fede gren - det er et ord der kommer når man skrive tissem... i min gæstebog (anti censur)
Avatar billede xzxzx Nybegynder
09. august 2001 - 19:06 #14
Dine links skal åbne i nyt vindue.
Nogét tekst kan være svært at læse.

Lige en 2 hurtige...
Avatar billede mixart Nybegynder
09. august 2001 - 19:25 #15
lækker side, syn\'s jeg ..
har noget klassisk, flash-agtigt over sig :-)

et par ankepunkter ::

- at man skal scrolle til siden under (hmm) \"lort\" er ikke smart - især fordi scroll-baren er meget lidt synlig og alt for lille .. det KUNNE laves fedt, men så sku\' indholdet placeres i en frame der passede præcist til indholdet i højden, således at scrollbaren ville befinde lige under selve indholdet - og så sku\' den ikke styles i samme farve som baggrunden .. man ka\' næsten ikke se den ..

- flash-menuen er ligeledes placeret underligt langt fra indholdet - i alt fald når man betragter siden på en 19\" .. det er nok ikke bedre på en 21\" ;-)) ellers en lækker menu .. men hvorfor egentlig flash ? det virker lidt \"påklistret\"

- din brug af interlace-baggrund er lidt inkonsekvent .. enten eller, ville jeg mene .. desuden får man ondt i øjnene ;-)

- den dér med \"Tryk her hurtigt efterfulgt af ENTER\" er lidt for smart ;-) det virker fordækt at du forsøger at snyde eventuelle dummernakker til at gøre din side til startside ..

det var ankepunkterne .. og så lidt ros:

- det til tider lettere absurde indhold står i underlig kontrast til designet - af uransagelige årsager syn\'s jeg det virker fedt .. spø\'r mig ikke hvorfor :-)

- jeg ka\' rigtig godt li\' den måde du har brugt et godt gammeldags <table> på en lettere utraditionel måde - siden virker levende og finurlig, simpelthen ved flittigt og dygtigt brug af colspan og rowspan og hvad ved jeg :-)

hmm .. ka\' vist ikke finde på mere nu ..

keep up the good work :-)
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. august 2001 - 23:42 #16
din tekst er så lille at jeg ikke kan læse hvad der står.

menyen kan dog læses og naturligvis valgte jeg punktet lort først.
I NS4 er scrollbare ikke usynlig så jeg kunne scrolle og skrollet er ca dobbelt så bredt som siden.

det der røde \"FORSIDE\" der står oveni menyen ved mouseover på \'go\' er mere flah end brugbart.

men kønt, det er det :-))

mvh JakobA

Avatar billede jasber Nybegynder
14. august 2001 - 01:55 #17
goody-goody>> Fik du noget feed-back du kunne bruge?
Avatar billede plexx Nybegynder
19. august 2001 - 01:01 #18
1) Din menu er lidt langsom til at loade så hvis jeg var dig ville jeg lave menuen i html.

2) På din forside er der en boks hvor der står \"nyheder\", i denne boks ser teksten meget gnidret ud og det er ikke godt.

3) Dine scrool nyheder skifter måske lige lidt for hurtig.

4) Under din link sektion: i boksen hvor der står \"Respected:\" er teksten igen meget gnidret, det samme gælder overskriften \"Phat:\"

5) Når du nu har en side med links hvorfor er der så ikke et menupunkt der hedder link i din menu? Det sammen gælder for din gæstebogs side & Top5.

6) Din side med \"LORT\" er lige lovlig bred, måske skulle du placerer alt dit \"lort\" under hinanden. LOL

7) Hvis du ikke har nogen NEWS sektion skal der sku heller ikke være noget link. også selvom at den er under komstruktion.

8) Din side med musik er også meget bred.

9) Baggrunden bag din menu er ikke sammen farve som baggrunden på alle andre side og det syntes jag at de den burde være

-Plexx
Avatar billede jasber Nybegynder
23. august 2001 - 23:34 #19
Tak for points :)