Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 18:13 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Ftp overførsel langsom

Hejsa i kloge hoveder.

Skal have uploadet noget til min webhost, men upload er ekstremt langsom med min computer. På min iphone, på samme netværk, er upload hastigheden over 100 gange hurtigere.

Bruger filezilla og har ellers aldrig haft problemer med at uploade til ftp servere, men kan simpelthen ikke finde ud af hvad der kan være galt.
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
10. september 2012 - 18:40 #1
Prøv og gå ind i "Speed limit" i Filezilla. Klik nede til højre hvor der står 500.

Og se om der er sat en grænse på.

Prøv også en anden FTP klient og se om der er forskel.
Prøv og uploade gennem browser og se forskellen.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 19:51 #2
Ingen grænse i filezilla, har også prøvet et andet ftp program hvor der er samme problem.
Der er også teatet igennem webbrowser upload og der er den også langsom.
Jeg har intet antivirus og har prvet med firewall slået helt fra i tilfælde af at det var det, men uden ændring.

Syntes bare det er mega mærkeligt at jeg sagtens kan fra en telefon med ftp client, men på samme netværk, men ikke fra min computer.
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 20:58 #3
Du kan prøve at sætte Begræns antal samtidige fordindelser til 1
Se billede 1
http://gupl.dk/684687/

Hvis det ikke virker så prøv på billede 2 standard autotekster
http://gupl.dk/684688/
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 21:08 #4
Jensenjs> jeg har lige prøvet begge to.
Deb der standard (autotekster) stod den dog allerede på.

jeg tror lige jeg vil prøve fra en anden pc på samme netværk.

andre løsningsforslag er hjertligt velkomne :-)
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 21:15 #5
den holder en fuldstændig konstant upload på 9.3 hvilket jeg syntes er virkelig mærkeligt.

http://gupl.dk/684689/
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 21:45 #6
Nå men så langt så godt, min kærestes pc upload fejler intet med fuldstændig samme indstillinger som jeg har. Jeg tror lige jeg prøver at køre en gang antivirus.. =|
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 21:51 #7
Nå men før jeg lige kører en gang antivirus så tænkte jeg lige at jeg ville lave en internet hastighedstest og den viser "sjovt nok" at jeg kun har en upload hastighed på 100 kb, så problemet ligger helt klart et andet sted end filezilla.

Hvad, andet end virus, kan gøre så min forbindelse ryger helt derned i upload? Min download fejler intet, har 100mb og det kører bare.
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 21:56 #8
Der andre der har brugt en tidligere version af FileZilla
Og fik der vedløst problemet.
Så hvis du har adgang til en ældre version er det vel værd at prøve.

Jeg bruger selv en der tidligere var installeret på en anden maskine, jeg kopierede selve mappen og satte den ind på skrivebordet, uden nyinstallation.
Og det virker fint, så prøv at kopiere din kærestes FileZilla over på din egen pc
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 22:16 #9
Jensenjs> Jep, men har så lige fundet ud af at det slet ikke har noget med filezilla at gøre...

prøv at se min test af hastighed :-(

http://gupl.dk/684695/
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 22:26 #10
:( noget øv

Har du prøvet speedtest.net
Den siger sikkert det samme
http://speedtest.net/
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 22:32 #11
jep different site, same shit

http://www.speedtest.net/result/2171662064.png
Avatar billede mr-bob Nybegynder
10. september 2012 - 22:43 #12
well, efter kørsel af combofix så er upload oppe og køre igen.... Ved ikke lige hvad der lå og drillede, men nu virker skidtet igen.

takker for hjælpen drenge...

hvis i vil have lidt point så smid et svar.
Avatar billede jensenjs Juniormester
11. september 2012 - 09:18 #13
OK svar