Avatar billede sarmad Nybegynder
10. september 2012 - 15:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

creat a .reg-file

Hej

Jeg blev bedt at lave en reg-fil til alle brugerne i mit arbejdsplads hvor den kan disable adds-on notification bar in IE9 så vi kan køre en applikation som vi har lavet uden at adds-on og andre notifikationer i IE9 bliver ved med dykker op til IE9 bruger  . Jeg har installeret et program der hedder process monitor ( free software ) men jeg har ikke arbejdet med reg-fil før .

Er der nogen der kan hjælpe mig ?

På forhånd mange tak for hjælpen .

Mvh
Sarmad
Avatar billede nyhuus Nybegynder
10. september 2012 - 18:47 #1
Kan det evt hjælpe dig bare at starte IE9 uden addons?
Det kan du gøre ved at tilføje -extoff i din genvej til IE9, evt lave et nyt ikon der hedder, navnet på din applikation, som så har adressen der til, samt at den slår extenstions/addons fra

Du kan lave en genvej der ser ud så ledes

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe -extoff http://www.dinside.dk

Her kan du se hvordan du laver en .REG fil, men du skal jo vide hvad der skal stå i den: http://www.windowsnetworking.com/nt/registry/regfiles.shtml
Avatar billede sarmad Nybegynder
11. september 2012 - 12:03 #2
Hej ..
Tak for dit svar .
Jeg har oprettet en IE9 ( No Add-ons) shortcut men når jeg gå ind i applikationen så jeg kan ikke view pdf filer som jeg kan normalt med almindelig IE9 , hvd er årsagen ? Jeg har tjekket den settings på IE9 ( almindelig ) og den jeg har oprettet ( No-Add-ons )og det ligner hinanden men jeg kan bare ikke view pdf filer i applikationen . Jeg kan sagtens view en pdf fil som lægger lokalt i min pc .

I får allerede tak for svaret .

Mvh
Sarmad Nazar
Avatar billede sarmad Nybegynder
11. september 2012 - 13:59 #3
Nu kommer tilbage til den første forslag emd at lave .reg fil hvor jeg vil slår add-ons notifikation fra i IE9 ... er der nogen der kan hjælpe med det opgave ? jeg har ikke prøvet det før og har læst om det men kunne ikke få det at virke .

Mange tak i forvejen .

Mvh
Sarmad
Avatar billede sarmad Nybegynder
19. april 2013 - 10:53 #4
Problemet er løst med en reg. file :)

Mange tak for din Hjælpe Nyhuusdk
Avatar billede sarmad Nybegynder
19. april 2013 - 10:54 #5
problemet er løst med en ny reg file .

mange tak for hjælpen .

Mvh
Sarmad