Avatar billede JonPS Nybegynder
07. september 2012 - 11:25 Der er 4 kommentarer

Bedste casual gamer mus

Jeg tænker på at købe en causal gamer mus. Har kigget på G500, Deathadder. Men er der andre gode muse til nogenlunde sammepris.
Avatar billede magic-mouse Novice
07. september 2012 - 12:23 #1
Jeg ved ikke hvad prislappen på G500 er men jeg skulle personligt opgradera til en G700.

Har selv en Performance MX Men den næste bliver en G700
Avatar billede JonPS Nybegynder
07. september 2012 - 12:33 #2
Har faktisk også overvejet MX'en er den god?
Avatar billede magic-mouse Novice
07. september 2012 - 12:50 #3
Tja... er oppe på min 3. med regnet min MX Revolution.

Kan kun anbefale den, min kone er på nummer 2 selv.

Desuden den gang der var problemer med den sendte Logitech nye dele som jeg selv kunne skifte og jeg hade en fungerende mus inden for en uge.

Er der problemer så store som man ikke selv kan bytte. Bytter butikkerne uden brok inden for 2 års garantiperioden iflg. den service aftale logitech har med dem.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. september 2012 - 13:27 #4
Hej.

  Tag et kig på Corsair's M90 - Jeg har været supertilfreds med den.

De bedste hilsner