Avatar billede aleq Juniormester
06. september 2012 - 14:47 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Fjerne "Juster Patron" popup fra HP

Hej

Jeg har udskiftet blækpatronen og siden da er den begyndt at plage mig med denne popup. https://dl.dropbox.com/u/10484650/hp.png Hvordan løser jeg dette?

Mvh Alex
Avatar billede rebecca Novice
06. september 2012 - 15:04 #1
Klik på juster :o)
Avatar billede rebecca Novice
06. september 2012 - 15:07 #2
hjælper det ikke så prøv at se om der er en opdatering til printer softwaren
Avatar billede aleq Juniormester
06. september 2012 - 15:34 #3
har klicket på justér og den printer bare en test side ud..
jeg er så træt af HP og deres retarderede pis.. der er altid et eller andet med dem
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2012 - 15:48 #4
Er det en HP hvor patron og printerhoved er i samme enhed?
Skriver den ud i den kvalitet som den skal?
Er det originale patroner?
Er kontaktfladerne på patron og printer rene?
Avatar billede aleq Juniormester
06. september 2012 - 19:34 #5
1 Jeg ved ik hvad du mener. Jeg udskiftede en tom sort patron med en nøjagtig patron der er fyldt
2 Ja
3 Ja
4 Det går jeg ud fra. Jeg har allerede printet med den nye patron uden problemer. Det er bare det popup der kommer frem hver gang jeg genstarter PC'en
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2012 - 21:22 #6
så har du sikkert et vedligehold program til din printer som starter samen med Windows.
Jeg kan selvfølgelig ikke sige om det er en printerfejl eller software der driller, men har printeren et display der skriver det samme?
En løsning til at undgå meddelelse kunne være at deaktivere det nævnte opstart program.
Det gør du fra msconfig under start.
Hvis du ikke ved hvordan du kommer derhen så meld tilbage hvilket system du sidder ved.
Avatar billede aleq Juniormester
06. september 2012 - 21:50 #7
her er hvordan det ser ud i mit MSCONFIG https://dl.dropbox.com/u/10484650/hp2.png
Avatar billede 220661 Ekspert
06. september 2012 - 22:00 #8
Synes ikke lige at de to programmer burde udløse din popup, men du kan jo prøve at deaktivere dem og se om det så stopper.
Avatar billede aleq Juniormester
07. september 2012 - 07:20 #9
Nå det ser ud til at have løst problemet. Tak. Opret svar.
Jeg troede at ved at deaktivere disse tjenester, ville det forhindre printerens funktionalitet i at udprinte, men det lykkedes mig lige at udprinte en test side i Word (dog ikke i Notepad++ af en eller anden grund).
Ret latterligt at udskiftning af en patron kan skabe dette frustrations-element
Avatar billede 220661 Ekspert
07. september 2012 - 18:48 #10
Nej det gør det ikke, fordi når du skal bruge printerens funktionalitet bliver disse tjenester så indlæst, når du aktiverer din printer. Forskellen vil så bare være at der går lidt længere tid før de er klar, men det er også det eneste.
Det er også derfor at en del af de opstart programmer der kører når Windows starter sagtens kan undværes. Dog skal man selvfølgelig altid have sine sikkerhedsprogrammer med i opstart.