Avatar billede mr-bob Nybegynder
05. september 2012 - 20:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

pege på anden navneserver?

hejsa i kloge hoveder.

Jeg var ikke så glad for min nuværende Webhost og ville derfor gerne flytte til en anden, men er løbet ind i lidt problemer omkring redelegering af navneserver.

Jeg har købt mig ind på hostgator.com , og ville derfor gerne redelegere til deres navneserver.
men når jeg går ind på dkhostmaster og prøver at taste det ind siger den bare "ikke godkendt navneserver".

Jeg har prøvet at skrive til dem men de har ikke vendt tilbage.

Er der noget jeg selv kan gøre for at få skidtet op og virke?

håber i kan hjælpe.
Avatar billede swiatecki Novice
05. september 2012 - 21:55 #1
hvad prøver du at indtaste som nameserver?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
05. september 2012 - 22:21 #2
ns1387.hostgator.com
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. september 2012 - 10:13 #3
Anyone?

Er der evt en måde jeg kan omgå dette, en anden navneserver der så kan sende det videre til hostgators?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
06. september 2012 - 14:14 #4
Hostgator skal have godkendt deres navneser hos dkhostmaster og derefter skulle det ikke være et problem.

Lukker