Avatar billede Webudvikling Nybegynder
04. september 2012 - 21:25 Der er 4 kommentarer

Udvikling i HTML, CSS, PHP, MySQL og JavaScript

Jeg står og mangler et par udviklere til et nystartet web-bureau.

Har du styr på nogle af disse sprog: HTML, CSS, PHP, MySQL og JavaScript

Så har jeg BETALT arbejde til dig :)

Du behøver ikke at være, verdensmester i programmering, bare du har styr på det basale og er villig til at lære. Så skal vi nok lære fra os også :)

Send mig en mail på: danny@discountwebudvikling.dk
Avatar billede asbury Praktikant
05. september 2012 - 10:39 #1
Hvilken form for arbejde er der tale om ? Timebetaling ? Jeg kan arbejder med html og css forstår en del php og java men skriver det ikke selv, laver for tiden web i wordpress , cms.
Avatar billede Webudvikling Nybegynder
06. september 2012 - 00:14 #2
Lige pt. vil det være betaling pr. opgave, men på længere sigt er det timelønnet.

Tror du at du vil kunne lave psd designs om til html & css? :)

Send dit telefonnummer til min mail, så kan vi snakke om det :)

Mvh
Danny
Avatar billede asbury Praktikant
23. september 2012 - 14:26 #3
Tror nok jeg fik sendt mine info til dig men har ikke hørt noget ?
Venlig hilsen
Kim Asbury
Avatar billede wesso Juniormester
11. oktober 2012 - 15:28 #4
heller ikke mig .. intet hørt... tror det er et fusk opslag