Avatar billede dkclajen Juniormester
03. september 2012 - 18:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

OneNote til mac

Hej Eksperter.

Jeg syntes at kunne læse mig frem til at OneNote slet ikke findes til Mac. :(
Men syntes jeg læste noget om OneNote web app som man så kunne bruge, noget som kender til det?

Håber nogen kan hjælpe! :)
Avatar billede mads375 Juniormester
03. september 2012 - 20:13 #1
Hejsa.

Jeg ledte selv efter OneNote til Mac på et tidspunkt, men fandt heller ikke noget. Tjek Curio ud, det er det fedeste program, med mange flere muligheder, såsom gode mindmaps osv osv.

Mvh
Mads
Avatar billede dkclajen Juniormester
03. september 2012 - 20:24 #2
Hej Mads.

Hedder det mere end Curio? søgte lige på google og syntes ikke lige det var programmer jeg fandt? :)
Avatar billede mads375 Juniormester
03. september 2012 - 20:33 #3
Jeg var vist lige lidt hurtig på tasterne der :-/ Her er et direkte link:

http://www.zengobi.com/products/curio/
Avatar billede dkclajen Juniormester
03. september 2012 - 20:56 #4
Det går nok.. :)

Nu starter jeg lige med en demo udgave, men ved du hvad den store forskel er på de 3 versioner man kan købe?

Smid forresten lige et svar.. ;)
Avatar billede C:\> Juniormester
03. september 2012 - 23:39 #5
Jeg er selv blevet ret glad for evernote. Den er osse ret fed på en iPad. Der kan du optage møder, og indsætte fotos direkte fra kameraet
Avatar billede dkclajen Juniormester
04. september 2012 - 08:30 #6
Hej cd560

Jeg har prøvet evernote, men er ikke så glad for den da jeg lidt mangler muligheden til at skrive lige præcis hvor det passer mig på siden.

Men tak for din kommentar.. :)
Avatar billede dkclajen Juniormester
13. september 2012 - 17:17 #7
lukker
Avatar billede leily Nybegynder
17. maj 2013 - 09:30 #8
hej,
hvordan kan man bruge CURIO? jeg har hentet demo udgave, men jeg kan ikke skrive noter, eller åbne gamle noter fra onenote fra en pc.