Avatar billede Adam916 Nybegynder
03. september 2012 - 17:53 Der er 4 kommentarer

HP

Hej, har lige købt en helt ny HP bærbar og skal til at tilslutte den.
Men skal batteriet lades fuldt inden jeg tænder den eller???????
Og hvor lang tid hvis???    :D

                  Tak ;)
Avatar billede KHHP Juniormester
03. september 2012 - 17:58 #1
Normalt siger jeg at batteriet skal lade op i ca. 24 timer før du må tage opladeren fra, men  jeg ville nok kigge i manualen. Du kan roligt tænde den mens den lader op.
Avatar billede Adam916 Nybegynder
03. september 2012 - 18:02 #2
Ok, Tusind tak, har kikket i manualen men kunne ikke se noget om det :D Mange tak har lige lavet et til spørgsmål der hedder batteri ved en fejl men du kan bare svare på de for så får du 200 point :D
Avatar billede tiger_dk Mester
04. september 2012 - 09:10 #3
et godt råd til et genopladelig batteri, det er at aflade det helt også lade fuld op, og undgå så vidt muligt at kør med 220 volt stikket i stikkontakten. Så holder batteriet længere ! Man hat tildens til, når man f.eks sidder i et møde eller i en klasse, så kobler man bærbare til stikkontakten for, man er nerviøs for at den skulle løbe tør for strøm midt under det hele !
Jeg kender selv til problemet, så jeg kender udmærke problemet, har lige købt et nyt batteri til min bærebare !
Avatar billede tiger_dk Mester
04. september 2012 - 09:12 #4
Jeg kender selv til problemet, så jeg kender udmærke problemet var lidt hurtig ude !!