Avatar billede cellebelle Nybegynder
03. september 2012 - 17:33 Der er 8 kommentarer

Er denne bærbar god til en datamatiker udd.?

Hej. Jeg har fundet denne pc og kom i tvivl om den er god nok`?
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=752527#extra

Mvh
Michelle
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2012 - 17:50 #1
jeg ville hellere http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=746850#extra
den kan opgraderes til 16gb ram, og har en i7 4kerner cpu.
Avatar billede cellebelle Nybegynder
03. september 2012 - 17:53 #2
Hvad med grafikkortet i den er den god`?
Avatar billede Adam916 Nybegynder
03. september 2012 - 18:04 #3
Ja det er også godt :D men hvad skal du bruge den til vis man må spørge ;) ?
Avatar billede Adam916 Nybegynder
03. september 2012 - 18:07 #4
Nåår undskyld havde ikke lige læst over skriften ordentligt :/
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2012 - 18:11 #5
Asus har bedre grafik (hvis du skal spille på maskinen). Men til alm kontor-opgaver (ie uddannelse) så vil du ikke kunne se forskel.
Toshiba er så generelt hurtigere, og kan udvides med langt mere ram - så det er lidt op til, hvad du vil prioritere.
Avatar billede cellebelle Nybegynder
03. september 2012 - 18:17 #6
Ja okay. ´Jeg har ikke så meget erfaring med de mærker. Så det var mest også hvilken af de to der holder længst og bliver mindst varm osv=)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. september 2012 - 18:46 #7
asus er nok pt darling i det løb - men så længe du undgår compaq og acer, så er du rimelig sikker.

Husk nu at tjekke din indbo-forsikring, og i mangel af dækning, så tegn forsikring på pc - og gem dine data i skyen (google drev / dropbox / skydrive, eller lignende). Det er surt midt i uddannelsen eller lige op til en eksamen at skulle skifte pc, og så ikke have adgang til data længere.
Avatar billede cellebelle Nybegynder
03. september 2012 - 18:51 #8
Alright tak skal du have:) Det skal jeg nok tjekke=)