Avatar billede Larsen1608 Nybegynder
01. september 2012 - 18:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gamer laptop?

Hejsa

Jeg skal ud og investere i en ny computer, men ved ikke helt hvad for en det skal være. Jeg skal bruge den til at spille på, så den må godt være rimelig kraftig. Har kigget på en alienware 14x, men den er lidt for klodset til mig. Lige nu hælder jeg mest til den her:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/MSIGT600NC076/msi-gt60-0nc-076ne-15-6-barbar-computer

Håber der er nogle der kan guide mig lidt :)
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
01. september 2012 - 20:06 #1
Hejsa! ;)
Hvis du er på udkig efter en Gaming Laptop så synes jeg helt klart at du skal købe en Razer Blade, men pas på da der lige er blevet lavet en ny Razer Blade, og den er en del bedre :)

- Nicklas Skov Andersen.
Avatar billede Larsen1608 Nybegynder
02. september 2012 - 11:34 #2
Ser meget fed ud. Ved ikke helt om at lægge så mange penge på et produkt som man køber på nettet. Kan man ikke se og købe den fysisk i Danmark?
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
02. september 2012 - 16:41 #3
Ville gerne lige tilføje at Razer er et rigtigt godt firma, så tror ikke rigtigt at du skal bekymre dig for meget over at købe for så mange penge på nettet:)
Men med det der, med at du hellere vil købe den fysisk i Danmark, den er ikke udkommet i Danmark endnu, men kun på Razers Hjemmeside, men tror nok at den snart vil komme i butikkerne i Danmark ;)

- Nicklas Skov Andersen.
Avatar billede Larsen1608 Nybegynder
02. september 2012 - 18:00 #4
Ja det har du ret i. Den ser også mega blæret ud, er blevet totalt hook på den. Tvivler dog desværre på at den kommer til Danmark, eftersom den tidligere version slet ikke blev lanceret i Europa