Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
31. august 2012 - 19:58 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

3D modeller til koder i Java eclipse

Hej alle sammen.
Jeg er i gang med at lave et 3D spil i programmerings programmet  Java eclipse. Mit eneste problem er at jeg ikke ved hvordan man importere 3D modeller til koder som eclipse kan læse. (hvilket er lidt træls hvis det skal være et 3D spil :-S)
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede arne_v Ekspert
31. august 2012 - 23:29 #1
Hvilket format er de modeller i?
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
01. september 2012 - 21:43 #2
Jeg har ikke lavet dem endu, men jeg tror at det enten bliver .blend = (blender format) eller .mhx = (make human format). Helst .mhx, men .blend er selvfølgelig mere end fint, hvis du bare kan hjælpe er jeg lykkelig.

På forhånd tak
Avatar billede arne_v Ekspert
01. september 2012 - 22:19 #3
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
01. september 2012 - 22:59 #4
du er virkelig god! Bliv ved med at besvare spørgsmål, du er virkelig god til det.
Jeg for helt sikkert brug for mere hjælp, så hvis du gider at hjælpe  mig en gang i mellem er jeg hyperglad.
Avatar billede arne_v Ekspert
01. september 2012 - 23:31 #5
Men du tog selv point .....
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
02. september 2012 - 09:09 #6
hvad er de dér points enlig? og hvorfor fik du dem ikke?
Avatar billede arne_v Ekspert
02. september 2012 - 15:18 #7
point er "betaling" for hjaelp her paa Eksperten

og jeg fik dem ikke fordi du selv lagde et svar og gav point til det
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
02. september 2012 - 15:57 #8
Nå undskyld, det var ikke med vilje! jeg har kun haft en Eksperten.dk  profil i 2 dage, så jeg skal lige finde ud af det!

PS: tak for hjælpen og du havde fortjent pointsne!
Avatar billede vejmand Juniormester
03. september 2012 - 08:15 #9
Avatar billede FelixGraversNielsen Nybegynder
03. september 2012 - 08:32 #10
præcis løvemand...