Avatar billede jansen2206 Nybegynder
31. august 2012 - 18:14 Der er 1 løsning

Lav ydeevne i windows 7 ultimate

Hej eksperten.dk

Jeg sad og spillede et computerspil, hvor jeg pludselig fik en pop-meddelelse om, at windows har konstateret et problem med ydelsen bla bla bla. Jeg lukkede desværre hurtigt beskeden, da jeg ikke troede det var noget særlig relevant:-(

Siden da har jeg haft tydelige problemer mht. spil hvor jeg oplever enorme ændringer i performencen, om om man spiller uden batteri. Min Fps er ganske fin på omkring 54.

Jeg har prøvet at tjekke for virus og fandt intet. Opdateret windows til service pack 1. Har kigget søgene efter tips på nettet men intet har hjulpet desværre så jeg håber virkelig i kan hjælpe mig!, da jeg kun ser en kedelig formatering som sidste udvej, og vil jeg meget gerne undgå også da jeg ikke er 100% sikker på vil hjælpe på problemet.

Håber at høre fra jer mvh Emil

Info om min pc´s spec:

Msi Ge620 laptop
cpu intel core i5-2410m
nvidia geforce gt540m/1gb ddr3
led 15.6¨HD 1366x768
ddr2 6gb
500gb 7200rpm
Avatar billede jansen2206 Nybegynder
31. august 2012 - 20:41 #1
svar