Avatar billede thjobby Nybegynder
30. august 2012 - 12:58 Der er 5 kommentarer

Min PC fryser

Hej.
Jeg har en stationær computer, som jeg har haft nogle problemer med på det sidste.
Jeg formaterede computeren og sørgede for at alle drivers var opdateret, men da jeg ville køre Windows "klassifikations test", begyndte den at fryse.
Den var næsten færdig med at kører testen igennem, da selve baggrunden på min skærm begyndte at lyse op, som om den ikke svarede. jeg kunne sagtens flytte rundt på skype som jeg havde åbent, men jeg kunne ikke åbne andre programmer.
Til sidst kom der "blue screen" og kunne ikke starte computeren korrekt igen.

Er der nogen der ved hvad der er galt og måske hjælpe ?
Avatar billede btp Nybegynder
30. august 2012 - 14:18 #1
Prøv men en anden HDD da den godt kan have en brist, tror ikke det kan være andet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. august 2012 - 14:39 #2
Prøv om du kan komme ind i en af tilstandene  på billedet hvorfra vi så måske så kan komme videre
http://img259.imageshack.us/img259/8913/fejlsikret.jpg
Avatar billede thjobby Nybegynder
30. august 2012 - 15:04 #3
Jeg kom ind i en tilstand hvor der stod at den var god, men det frøs alligevel.
Og med hensyn til min Harddisk, der har jeg lige fået helt ny.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2012 - 16:34 #4
Har du tjekket om den kunne køre varm?
Er den støvet inden i?
Avatar billede thjobby Nybegynder
30. august 2012 - 21:30 #5
Altså, den er lige blevet gjort rent, og den bliver ikke for varm, jeg har et lille display i computeren der viser at den er omkring
30 grader varm (mener jeg)