Avatar billede hrjensens Nybegynder
28. august 2012 - 02:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk sletning af mails i outlook 2003

Hej Experter,
Oplever pludselig,at min outlook 2003 er begyndt,at slette post i indbakken - uden at jeg har ændret indstillinger. Den sletter ca. efter en uge/14 dage. I dag var så pludselig osse en hel mappe (kaldet privat) slettet. Kan se den indeholder en del filer hvis jeg trykker på egenskaber. Men mappen - privat - kommer umiddelbart frem som tom. Kører win7 pro.
Har du ét tip ?
28. august 2012 - 10:27 #1
Mon de 'bare' er overført til [Arkiv] ? Det gør Outlook XXXX nemlig mere eller mindre automatisk netop efter ~14 dage ...

(Jeg har slået funktionen fra !!!)
Avatar billede hrjensens Nybegynder
12. oktober 2012 - 00:33 #2
Næ den er sat til ikke at autoakivere.
Avatar billede hrjensens Nybegynder
12. oktober 2012 - 00:36 #3
Lukker denne