Avatar billede Vivid-design Nybegynder
27. august 2012 - 12:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Opsætning af ZyXEL P-2602HW-DIA (fullrate)

Hejsa.

Efter at have læst utallige guide og forums, prøver jeg med eksperterne herinde. I har aldrig skuffet mig.

Jeg har internet fra Fullrate. Jeg valgte selv at skaffe det trådløse udstyr, som dog er identisk med det Fullrate selv sender med. Mit internet virker fint via kabel, men nu vil jeg gerne have det igennem mit trådløse router.

Nu sidder jeg med internet fra min mobil, og prøver at få det trådløse op at køre.
Problemet startede allerede da jeg skulle forbinde til routeren. Som manualen siger, taster jeg 192.168.1.1 i browseren. Jeg kan ikke få forbindelse.

Når jeg har den anden router (den ikke-trådløse) sat til, så kan jeg sagtens forbinde til den.

Har I nogen idé om hvad problemet kan være?

Denne tråd bliver højst sandsynligt længere når jeg først har fået forbindelse til routeren. Jeg har vist brug for at blive holdt lidt i hånden. Derfor maximum point.
Avatar billede Panen Nybegynder
27. august 2012 - 13:48 #1
Det er rigtigt at 192.168.1.1 i din browser burde føre til Routerens konfiguration. Men husk dette skal være med kabel :) Det trådløse fungerer først efter du har været inde og konfigurere.
Avatar billede Vivid-design Nybegynder
30. december 2012 - 16:21 #2
svar