Avatar billede tge Nybegynder
12. januar 2000 - 12:52 Der er 10 kommentarer

Leadtek Winfast 320 II Ultra Overclock

Hvor meget kan jeg ovecloke det.....
Avatar billede gnarf Nybegynder
12. januar 2000 - 14:56 #1
Hvem ved....jeg har selv et Leadtek Winfast S320II standard grafikkort.
Standard frekvens : Core: 125 MHz Memory: 150 MHz
Overclock frekvens: Core: 155 MHz Memory: 180 MHz

Fuldt ud stabilt, uden ekstra blæser eller noget. Jeg brugte en botmatch i Quake3 til 2000 frags mellem hver 5 MHz overclock, når kortet så blev ustabilt, stoppede jeg, og gik tilbage til frekvensen før. Jeg endte altså ved ovenstående frekvenser.

Held og lykke!

Avatar billede einstein Nybegynder
12. januar 2000 - 14:57 #2
Kik i din manual, andet kan der ikke være at sige!
Avatar billede desperado Nybegynder
12. januar 2000 - 19:21 #3
har et system der kunne tage

157 Mhz og mem 182 men ikke meget forskel fra gnarf test

D
Avatar billede tge Nybegynder
13. januar 2000 - 08:10 #4
Jeg har det iøjeblikket det kørende med 180/200, jeg har hørt man kan køre det højere endnu.....
Avatar billede gnarf Nybegynder
13. januar 2000 - 09:37 #5
Hvis du ikke kan overclocke med mere i Leadtek's drivere kan du eventuelt prøve med powerstrip. Jeg er ret sikker på den tilbyder højere overclockningsfrekvenser.
http://www.entechtaiwan.com/
Avatar billede gnarf Nybegynder
13. januar 2000 - 10:49 #6
Hvad er det egentlig du gerne vil have svar på ? Om der er nogen der har hørt man kan køre det højere end det du gør nu, eller mangler du softwaren til det eller hvad....

Det er ikke svært at finde hjemmesider hvor der er nogen der har kørt Hercules TNT2 Ultra som 200/225.....hvis det bare er sådan noget du vil vide....
Avatar billede gnarf Nybegynder
13. januar 2000 - 10:51 #7
Der er jo ikke en fast 100% sikker grænse man kan overclocke noget til. Det afhænger jo netop af kvaliteten af den enkelte chip. Hvis de var ens alle sammen, så ville producenten jo sælge dem ved den højeste frekvens som de kunne køre.  Grunden til det er muligt at overclocke, er jo at producenten skal kunne garantere den hastighed de sælger kortet med.  Heldigvis er der så en del kort som kan klare en hel del mere, og dit er tydeligvis et af dem.
Avatar billede tge Nybegynder
13. januar 2000 - 11:08 #8
Mit spørgsmål var er der er noget det har overcloket sit leadtek winfast 320 II ultra mere end mig.....!
Avatar billede john.doe Nybegynder
24. januar 2000 - 13:18 #9
Til alle med lyster til overclocking
kan der varmt anbefales at besøge
http://overclocking.dk
Avatar billede john.doe Nybegynder
24. januar 2000 - 13:41 #10
Undskyld der skal være "www" også