Avatar billede 404 Nybegynder
25. august 2012 - 19:13 Der er 11 kommentarer

Problem med trådløst kamera.

Jeg har anskaffet mig et kamera fra fuscam, som går under navnet IP601W.

Jeg har installeret og fuldt vejledning. Men når jeg har installeret kameraet, og tager kablet ud af min router og kamera mister den forbindelsen.

Så jeg går ud fra at den ikke hopper på det trådløse netværk som ellers var planen.

Jeg har ringet til netgear, som er fabrikanten af routeren og yousee som er min internetudbyder - men de er ikke just villige til at hjælpe da de ikke yder support på den slags var svarret.

Håber en venlig sjæl kan hjælpe, eller guide mig igennem denne lille udfordring.

Pft.

Go weekend.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. august 2012 - 19:54 #1
Avatar billede 404 Nybegynder
25. august 2012 - 19:57 #2
Korrekt.

Tak for hurtig feedback
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2012 - 09:57 #3
er router sat til mac-filtrering (dvs kun godkendte mac-adresser tillades)?
Prøv at sætte lan-kabel til bare i test-fasen, for at se, om der er 'hul igennem'.
Avatar billede 404 Nybegynder
26. august 2012 - 10:04 #4
Når kablet er i så er der hul igennem, lige så snart jeg tager kablet ud mister den forbindelsen.

Vh
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2012 - 10:12 #5
side 9, med kabel, og wi-fi aktiveret - kan den 'se' din router?
Avatar billede 404 Nybegynder
26. august 2012 - 10:18 #6
Ja den finder min router.
Så snart kameraet er genstartet og jeg tager kablet ud, mister den forbindelse og skriver der er en Ddns fejl
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2012 - 10:30 #7
side 9 igen - men det er ikke beskrevet - i administrator-menuen 3 under wireless lan er en DDNS service settings - den skal du ind og rode med.
Avatar billede 404 Nybegynder
26. august 2012 - 10:46 #8
Okay, kan du hjælpe mig med hvad det er der skal rodes med i den undermenu?
Avatar billede 404 Nybegynder
26. august 2012 - 10:56 #9
Ok tak, det vil jeg prøve i eftermiddag over en kop kaffe .

Tak !
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2012 - 13:22 #10
se side 17 i manualen - jeg kan ikke komme med yderligere forklaring.
Avatar billede BenedikteJ Nybegynder
17. februar 2013 - 13:34 #11
Fandt du ud af hvad der var problemet?
Jeg har samme problemer med et tilsvarende kamera nemlig..