Avatar billede jarret Nybegynder
25. august 2012 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP!!!

Hej

Jeg er kommet til at overskrive en af mine vigtige file på mit site!! min functions fil!! - så nu er hele sitet nede??

Mit site er hostet hos surftown erhverv.

Laver de back up af filer?

Nogle ideer til hvordan jeg kan restore??
Avatar billede Denarn Nybegynder
25. august 2012 - 16:26 #1
Skulle da mene at de tager back-ups. Men, hvorfor gør du ikke?
Avatar billede nyhuus Nybegynder
25. august 2012 - 16:26 #2
Jeg vil nok anbefale dig at tage kontakt til dem og sprøge, jeg formoder det er dem selv der er bedst til at svare på om de tager backup.

Hvis det ikke er inkluderet i servicen, kan det være du kan få lavet restore mod betaling.
Avatar billede EDB-Eksperten Nybegynder
25. august 2012 - 16:34 #3
hej er det en custom shop eller er det en opensource løsning?

nu ved jeg at i mine står der faktisk ikke noget som en helt ny kopi ikke ville kunne fikse.

det er måske et forsøg værd at smide en ny på. er det så den fil hvor database indtillingerne står ja så smider du jo  bare dem igen så burde det funke igen
Avatar billede bokruse Nybegynder
27. august 2012 - 09:40 #4
Som erhvervskunde har du mulighed for at få gendannet din backup. Kontakt kundeservice hos Surftown, og så kan de hjælpe dig med det.

Venlig hilsen
Bo Kruse
Surftown