Avatar billede Katta Nybegynder
24. august 2012 - 19:37 Der er 4 kommentarer

Oprettelse af hjemmeside til bestemt formål

Hej

Jeg synes jeg har forsøgt at kigge lidt rundt i arkiverne, men det giver ikke helt mening i mit it forvirrede hoved.
Anyways, det jeg ønsker hjælp til er hvordan man laver en hjemmeside, til et dating/mødested som formålet.

I må virkelig gerne skære det helt ud til en it-begynder indenfor hjemmesider in the making, og gerne alt fra domæne til designet, og alt det imellem :-))

Håber jeg har postet denne post i den rigtige kategori.

På forhånd tak!
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2012 - 20:08 #1
Tja hvis du aldrig har lavet hjemmeside før. Så tvivler jeg på man lige starter med at lave en dating m.m. side.

Helt så enkelt er det jo ikke.

Så lån nogle bøger på biblioteket, og find ud af hvad du vil kode siderne i og hvilket program du vil bruge til dette. Og start så med at lave en side som...Min første hjemmeside osv...
Avatar billede KHHP Juniormester
24. august 2012 - 20:20 #2
Jeg ville normalt anbefale en side som nemprogrammering.dk, men herinde er der delte meninger omkring indholdet på siden.
Jeg mener personligt at det er en god side at starte på, hvis man er helt blank, men skal man virkelig have noget ud af det, så må man ud og låne nogle relativt nye bøger omkring de emner man har brug for, eller noget andet, der kan give mere tidsmæssigt relevant viden.
Andre, mere erfarne brugere her på eksperten.dk mener at nemprogrammering.dk er en rigtig dårlig idé hvis man skal lære at programmere/lave hjemmeside/webapplikationer, men du kan jo prøve at se et par videoer derinde og læse et par artikler, og så selv vurdere. Der er også sider som thenewboston.org og så under videos & tutorials, men det er igen noget lignende menprogrammering.dk, så det er igen op tll dig om du vil bruge det eller starte med bøger.
Avatar billede Katta Nybegynder
08. oktober 2012 - 21:00 #3
Hej :)

Tak for jeres svar! Projeket er sat på pause lige pt, men jeg vil helt sikkert tage jeres svar til mig :)
Avatar billede cht22 Professor
06. juli 2017 - 19:00 #4
Hvordan går det med at lave en datingside?

Hvis du stadig er interesseret så vil jeg gerne hjælpe dig.