Avatar billede MadsIllum Nybegynder
24. august 2012 - 15:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ændre Windows 8 title-tekster farve

Når man laver sin farve om til sort på alle ens windows borders og taskbar i windows8, så kan man ikke længere læse teksten, som står i titlen på alle vinduer(fordi de også er sorte). Hvordan ændre man denne farve uden man behøver at sætte den i kontrastmode?

(forresten så er der ikke nogen kategori der hedder window 8 under workstation)

På forhånd tak
Mads
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. august 2012 - 16:02 #1
Windows 8 er ikke klar endnu, det er nok derfor der ikke er en kategori der hedder sådan. Men med exp's udvikling er det tvivlsomt at der kommer en win8-kategori ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. august 2012 - 16:07 #2
Mon ikke der er hjælp at hente her:

http://www.eightforums.com/tutorials/
Avatar billede MadsIllum Nybegynder
24. august 2012 - 17:02 #3
Windows 8 er skal "klar" den blev hvert fald udgivet den 15 aug. Den bliver bare først sat til salg fra den 26 oktober. =)

Udover det så synes jeg ikke, jeg kan finde det jeg leder efter på dit link?
Avatar billede MadsIllum Nybegynder
03. oktober 2012 - 09:17 #4
Hmm stadig ingen løsning =(