Avatar billede mixart Nybegynder
09. august 2001 - 14:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mixart.dk - feedback plz

anmoder allernådigst d\'herrer og damer om at kaste et kritisk blik på denne, ganske nylavede kreation :-)

http://www.mixart.dk
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. august 2001 - 15:30 #1
Jaa lille ven, nu skal vi nedlade os til at kikke :-))

Den der \'spredte\' meny er cool, men lovlig svær at hitte ud af. Ku du evt gør linkfonten en tand større eller ændre farven lidt så man ser dem. (ja ja, lige netop det du ikke vil, men hvad er sitet værd hvis folk ikke kommer længere end til forsiden?)

menyen på undersiderne er langt bedre. overskuelig og til at finde.

cmon mand. En scanner koster ikke mere end en stang cigaretter nutildags.

i \'write a rewiev\' ville det være rart hvis billedet blev vist vedsiden af formen så man kunne checke frem og tilbage mens man skrev.
(hvorfor  \'head\' og \'body\'  som navne på felterne?

det der udtværede courier er fint til titlen og sideoverskrifterne. måske lidt overdrevet til \"personal website og michael bagger\".

cow.jpg og clockplate.jpg ? har du fundet ud af hvad du vil med din kunst?

God side.

mvh JakobA
Avatar billede mixart Nybegynder
09. august 2001 - 16:34 #2
takker for kritikken :-)

og ja, jeg er fattig som adskillige kirkerotter, ganget med hinanden - har ikke råd til en scanner ENDSIGE en stang cigaretter ;-)

head og body er en nørde-html-ting .. er godt klar over at det langtfra er alle der er med på hvad der menes ..

det meste af dét der er under artwork er mere eller mindre useriøse skitser - som jeg har også har pointeret .. skal derfor tages med et par gram salt eller syv ;-)

du har ret i det med at links\'ene på forsiden er for små og svære at hitte rundt i .. farven beholder jeg, men jeg tror jeg vil gøre dem større ..

atter en gang tak for kritikken :-)
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2001 - 16:42 #3
wow!!!!

Fuck mine designs:) Det der er sgu flot.
Flot billede og så videre!
Hvis du har tid smider jeg gerne en håndfuld point for et design som dette.

Kun hvis du har tid:)
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. august 2001 - 17:14 #4
tak for points.

til en anden gang: Lad være at acceptere det første det bedste svar. du får mere (og bedre) input hvis du lader spørgsmålet stå en dagstid eller to.
Avatar billede mixart Nybegynder
09. august 2001 - 19:02 #5
fastpoint > tjaah .. hva\' drejer det sig om? og tusind tak, forresten :-)
Avatar billede mixart Nybegynder
09. august 2001 - 19:05 #6
jakoba >> du har ret .. var vist lidt for hurtig i vendingen der .. jeg er ganske ny her på eksperten ..
Avatar billede fastpoint Nybegynder
09. august 2001 - 19:10 #7
Ikke noget lige nu, men man kan altid gemme et design til senere. Det du for ekskempel har lavet her kan bruges i mange sammenhænge så hvis du har et eller andet design på hjertet så lav det:)