Avatar billede AdamKnox Nybegynder
24. august 2012 - 12:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Dagene mellem to datoer hvor er tomme felter og slutdato

Hej med jer.

Jeg har brug for hjælp!

Jeg har 3 dato felter:
[Dato inskrevet] [Dato udskrevet] [Antal Dage i projekt]

I [Dato inskrevet] er der altid en dato
I [Dato udskrevet]  er der enten et tomt felt eller dato for udskrivning.

I [Antal dage i projekt] skal vise hvormange dage der har været aktivitet. dvs. hvormange dage til d.d eller hvormange dage der var aktivitet indtil udskrivningsdato.

Et svar vil være fantastisk!

Mvh
Adam
Avatar billede natkatten Mester
24. august 2012 - 12:42 #1
Kig på dette, idet jeg håber at jeg har forstået dit spørgsmål korrekt:

http://gupl.dk/684013/
Avatar billede AdamKnox Nybegynder
24. august 2012 - 13:44 #2
Hej Natkatten

Super det var lige det jeg havde brug for :) - den havde jeg ikke gennemskuet selv. Tusind Tak

Jeg vil nu forsøge at give dig pointene.. Det er første gang jeg er herinde, så det er ikke i ond tro hvis jeg laver noget galt..

Mvh
Adam
Avatar billede AdamKnox Nybegynder
24. august 2012 - 13:46 #3
Unskyld - jeg fik vist givet dem til mig selv.. Hmmmph
Avatar billede natkatten Mester
24. august 2012 - 13:56 #4
Skidt med det - fremadrettet skal du blot huske som en kommentar at anmode om et svar fra den, der kommer med en brugbar løsning. Du skal så acceptere svaret fra denne, og vedkommende vil få points.

Jeg samler ikke på points - jeg kan alligevel ikke rigtigt bruge dem til noget eftersom jeg ikke kan forestille mig, at jeg stiller så mange spørgsmål, at jeg løber tør for mine points.
Avatar billede AdamKnox Nybegynder
24. august 2012 - 14:07 #5
Tusind tak for din besvarelse, du har godt nok styr på det. :) det virker, jeg kommer helt sikkert med flere spørgsmål da jeg er ved at lave et lidt større excelark. Laver du den slags på freelance basis?

Mvh
Adam