Avatar billede AdamKnox Nybegynder
24. august 2012 - 12:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Og/eller Sum af dage i Excel 2007

Hej med jer.

Jeg har brug for hjælp!

Jeg har 3 dato felter:
[Dato inskrevet] [Dato udskrevet] [Antal Dage i projekt]

I [Dato inskrevet] er der altid en dato
I [Dato udskrevet]  er der enten et tomt felt eller dato for udskrivning.

I [Antal dage i projekt] skal vise hvormange dage der har været aktivitet. dvs. hvormange dage til d.d eller hvormange dage der var aktivitet indtil udskrivningsdato.

Et svar vil være fantastisk!

Mvh
Adam
Avatar billede vejmand Juniormester
24. august 2012 - 14:41 #1
A1: =IDAG()
B1: Dato inskrevet
C1: Dato udskrevet
D1: =HVIS(C1="";A1-B1;C1-B1)

Formlen forudsætter, at C1 er tom, hvis ikke der er en udskrevet dato.
Avatar billede AdamKnox Nybegynder
27. august 2012 - 12:05 #2
Hej Vejmand

Tak for svaret. Fik oprettet spm to steder, den anden besvarelse fik jeg først men du skal da også have point.

Mvh
Adam