Avatar billede itmouse Nybegynder
24. august 2012 - 11:26 Der er 1 kommentar

Hurtigt trådløst netværk

Jeg skal have mig en ny router, som skal være hurtig over det trådløse.

Hvad skal jeg kigge efter, hvis jeg gerne vil have hurtige overførselshastigheder via mit trådløse netværk her hjemme?

Jeg har en MAC som understøtter n-teknologien, dog ved jeg ikke om det er relevant i denne sammenhæng.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
24. august 2012 - 23:15 #1
det du skal kigge efter er at den understøtter draft N 2.0, dvs 300Mbit/s samt at den kan sende både på 2.4Ghz og 5Ghz båndet.

du skal dog være opmærksom på at en router af den type godt kan løbe op i 600kr+ :)