Avatar billede aejsing Nybegynder
24. august 2012 - 10:36 Der er 7 kommentarer

Tekst som forsvinder?

Hej

Aner ikke hvad det hedder. Men er det muligt, at oprette tekst i et Word dokument som forsvinder når man markere teksten med musen.

Spørgsmål til: Indskriv initialer og mail

Når jeg så trykker musen over "Indskriv initialer og mail" forsvinder denne tekst. Hvis jeg ikke skriver noget, men trykker vilkårligt i dokumentet, så fremkommer "Indskriv initialer og mail" igen?

HELP!!
Avatar billede supertekst Ekspert
24. august 2012 - 11:42 #1
Du er velkommen til at sende dokumentet - @-adresse under min profil.
Avatar billede aejsing Nybegynder
24. august 2012 - 11:56 #2
@supertekst: Forstår ikke dit spørgsmål.
Avatar billede michael_stim Ekspert
24. august 2012 - 12:01 #3
Jeg tror supertekst mener at du skal sende ham dit dokument, så løser han dit problem og sender dokumentet tilbage til dig ;o)
Avatar billede aejsing Nybegynder
24. august 2012 - 12:04 #4
@supertekst: Har du ikke mulighed for at forklare hvordan det gøres?
Avatar billede supertekst Ekspert
24. august 2012 - 12:56 #5
Nej - jeg er nødt til at se hvad dokumentet indeholder.
Avatar billede supertekst Ekspert
25. august 2012 - 17:56 #6
Så lad mig spørge:

Er det et kontrolelement - f.eks. en tekstboks, du forestiller eller er det i en userform?
Avatar billede aejsing Nybegynder
26. august 2012 - 17:34 #7
@supertekst - jeg har sendt dig en mail :)