Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
23. august 2012 - 20:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp - er det muligt at annullere en "Remote Wipe" funktion i iCloud til en iPhone?

Hej,

Jeg er kommet i den situation at min iphone 4 blev væk. Jeg troede derfor den var stjålet og jeg skyndte mig at bruge "Remote Wipe" funktionen der er i iCloud. Senere fandt jeg min telefon, og den var ikke online - så Remote Wipe funktionen var ikke blevet aktiveret.

Efter at have fundet telefonen, vil jeg gerne annullere Remote Wipe funktionen. Men når jeg logger ind i iCloud, kan jeg se telefonen samt en besked: "Handling i kø, sletning anmodes for x antal timer siden".

Hvordan annullerer jeg denne anmodning, så jeg igen kan komme på nettet med min telefon, uden at jeg mister alt på den?

- MVH Kenneth
Avatar billede CRKrogh Ekspert
03. september 2012 - 13:03 #1
Hej, Kenneth.

  Har du overvejet at pille SIM'en ud, starte telefonen op og lave en lokal backup i iTunes? Så vil jeg ikke forvente at den når at få besked på wipe.

De bedste hilsner, Carsten
Avatar billede KennethDanielsen Nybegynder
16. september 2012 - 22:51 #2
Hej Carsten,

Tak for dit svar - det prøver jeg.

Smid et svar :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. september 2012 - 14:20 #3
Det var så lidt, håber det lykkedes - træls når en ellers velfungerende opsætning ryger ud af vinduet.

De bedste hilsner