Avatar billede jih Nybegynder
23. august 2012 - 15:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Youtube virker ikke

Hej,

jeg har de sidste få dage haft problemer med YouTube. Jeg kan ikke se videoer, det eneste der kommer frem er en flimrende skærm med en fejlmeddelelse:
https://dl.dropbox.com/u/58549599/23-08-2012%2014-52-04.jpg

Jeg har prøvet med både FireFox (14.0.1?) og Google Chrome (21.0.1180.75 m)

Nogen der har en idé om hvad problemet kan være?
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2012 - 16:15 #1
Et gæt kunne være din flash afspiller skulle opdateres ?

Venligst
Jacob
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2012 - 16:16 #2
Avatar billede jih Nybegynder
23. august 2012 - 16:25 #3
Det har jeg prøvet, men det er også det eneste jeg har prøvet. Ved ikke hvad andet det kan være?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. august 2012 - 20:17 #4
Kører du med tilføjelser til dine browsere som måske kunne være skylden til det? Tænker på NoScript eller noget Adblock i Firefox.
Avatar billede jih Nybegynder
24. august 2012 - 00:02 #5
Ikke andet end Avast WebRep og Thumbnail Zoom til firefox. Dem har jeg altid haft, og youtube har virket fint med dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. august 2012 - 13:19 #6
Hvis ikke du har gjort det kunne du prøve at slette alle browserdata for at se om det hjælper.
Du kan evt gøre det med CCleaner:
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Lad programmet foretage en oprydning...
Avatar billede jih Nybegynder
25. august 2012 - 12:04 #7
Nu har jeg prøvet at køre CCleaner igennem, og nu virker facebook, mobafire, youtube og travian ikke mere. (Styling)..
Det ser alt sådan ud:
https://dl.dropbox.com/u/58549599/25-08-2012%2011-00-35.jpg

Jeg har prøvet at installere firefox på ny, dog har jeg ikke prøvet at afinstallere det. Prøver lige en afinstallation + ny-installation og ser om det virker.

På den anden side, så virker youtube videoer igen, men nu er den gal med styles på alle de sider jeg bruger mest. Hvad kan det være? Det virker fint med chrome og alle andre hjemmesider virker fint også..
Avatar billede jih Nybegynder
25. august 2012 - 12:07 #8
det virkede så ikke.. Samme problem.. Og jeg kan iøvrigt heller ikke poste herinde med firefox, siden loader ikke når jeg klikker på Opret...

Hvad kan jeg have gjort galt?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2012 - 13:03 #9
Det er et godt spørgsmål.
Jeg vil anbefale du fjerner Firefox igen, men denne gang gør du det med Revo Uninstaller free:
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Den fjerner nemlig også oplysninger i registrering og mapper.
Når programmet er anfinstalleret med Revo skal du trykke næste.
Der kommer så oplysninger der listes fra registrering. Vælg slet alle og ok, tryk næste. Kommer der en ny boks op så vælg at slette alle ting der dukker op og tryk næste. Til sidst skal programmet skrive at det er klaret uden fejl.
Og prøv så igen at installere Firefox.
Avatar billede jih Nybegynder
25. august 2012 - 13:47 #10
Tak, det virker nu :) Læg et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2012 - 13:56 #11
Det var godt. Så lægges et svar herfra