Avatar billede Chand1020 Nybegynder
23. august 2012 - 11:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installing Umbraco Webmatrix eller web platform

Hej
Jeg skal installere umbraco på webhotel og er i tvivl om det er bedst at bruge Webmatrix eller Microsoft Web platform.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2012 - 13:02 #1
Tryk på, find all our releases here, længere nede på siden:

http://umbraco.codeplex.com/releases/view/92481

Hent http://umbraco.codeplex.com/downloads/get/470662

Og før den op gennem FTP. Så skulle du være klar med domæne.dk/install

/J
Avatar billede Chand1020 Nybegynder
23. august 2012 - 13:21 #2
Mit spørgsmål er ikke om hvordan jeg downloader Umbraco men hvad forskellen er på at bruge webmatrix eller webplatform?
Avatar billede jokkejensen Novice
23. august 2012 - 16:14 #3
"Jeg skal installere umbraco på webhotel og er i tvivl om det er bedst at bruge Webmatrix eller Microsoft Web platform."

Jeg svarer, ingen af dem. Download og upload umbraco til dit webhotel.

Webmatrix og webplatform er til lokal installation. Men med Webmatrix får du også et.... godt... redigeringsværktøj.

/J
Avatar billede Chand1020 Nybegynder
23. august 2012 - 18:48 #4
Ok tak for svaret.
Nu forstår jeg det ;-)