Avatar billede Slettet bruger
23. august 2012 - 08:19 Der er 1 kommentar

Optagelse af TV programmer via Fullrate tv boks

Jeg har lige fået TV boks fra Fullrate og vil gerne have mulighed for at kunne optage tv programmer. Tidligere havde jeg Boxer TV og bruget en Samsung BD-C 8200 hardiskoptager. Med Fullrates TV boks er dette ikke muligt da den ikke kan forbindes med optageren. Jeg har nu kontaktet et hav af Tv forhandlere, Samsung og Fullrate, men ingen kan give mig et svar på hvilken optager jeg kan anvende, om jeg skal have en seperat TV boks til optageren eller hvordan det skal forbindes. Er der andre der har det samme problem, og eventuelt en brugbar løsning.
Avatar billede porchepm Nybegynder
27. august 2012 - 17:56 #1
JA DET ER DET SAMME HER JEG HAR OGSÅ RINGET VRUNDT MEN VED FULLRATE SAGDE DE AT DER VAR NOGEN DER HAVEDE FÅET DET OP AT KØRE HVED AT LIGGE EN DRIVERFIL IND PÅ DREVET JEG PRØVER ENDNU