Avatar billede magger Novice
20. august 2012 - 14:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gendanne websted i Sharepoint 2007

Er der nogen af jer eksperter, der ved om man kan gendanne et slettet websted i Sharepoint 2007 uden at skulle lave en fuld restore fra den daglige backup?

Jeg ville meget gerne bare kunne gendanne fra papirkurven, som man kan med sider (men som åbenbart ikke er så ligetil for websteder).

Pf tak.
Avatar billede olebole Juniormester
26. august 2012 - 14:38 #1
<ole>

Jeg mener, det bør ligge i 'den øverste' papirkurv - den for din websteds collection. Såvidt jeg husker, er det en kamp at få det gendannet, men det er længe siden, jeg har siddet med 2007 - og det var en MOSS  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede magger Novice
27. marts 2013 - 15:18 #2
Fandt ud af, at man kun kan gendanne websteder i MOSS ved at køre backup'en på. Det er desværre ikke så ligetil som med sider, man bare kan fiske op af papirkurven.
Avatar billede magger Novice
27. marts 2013 - 15:19 #3
Lægger du et svar, så giver jeg lidt point :-)
Avatar billede olebole Juniormester
27. marts 2013 - 15:30 #4
Ellers tak, jeg samler ikke point. Bare accepter dit eget svar, så tråden lukkes  =)
Avatar billede magger Novice
30. marts 2013 - 20:43 #5
OK, så siger jeg tak for hjælpen og for point :-)